Určite súhlas, poctivejsieho práca ťa a zanietenca som nevidel. V časoch tvrdej ignoracie MHD dokázal vzbudiť záujem a prísť s výbornými myšlienkami. Na druhú stranu, mám dilemu, lebo draxter tu spracoval históriu, mapy a schémy, staral sa neviem či 15 rokov o trenčiansku sekciu, aktívne komunikoval s mestom a primátorom, veci posúval z hranice predstavy do reality. S bývalým GR viedol veľmi plodné debaty a dnes aj zásluhou týchto dvoch pánov sme tam, kde sme. Z podpalubia na výslnie. Nehovoriac o jeho zbierkach fotiek, bez ktorých by táto sekcia bola chudobou pribuznou. Kompletná databáza Ikarusov je tiež jeho zásluha.
A tretím Marek. Človek so srdcom na správnom mieste. Zanietenca, čo vždy dodrží čo sľúbi a vždy je nápomocný. Prispel množstvom informácií a radami z druhej strany - od volantu.
Z diskusie sa stala sutaz, bravo. Ozaj deti...tri zmrzacil, dva zhmozdil a jedneho zesmesnil. Kazdy ma nieco do seba, MHD by nemala byt o porovnavani karov ale o konsenzuse napriec sirokemu spektru obyvatelstva.
Myslím si , že ten bude ešte musieť nejaký ten rôčik počkať a tak teraz vážne teda Milan 005, keďže ho roky poznám a považujem nie len za slušného a zanieteného pre MHD ale aj ako odborníka od ktorého sa môže ešte chlapci veľa učiť!!!
Dobrý večer prajem,
dostávate za úlohu do 20.12.24 navrhnúť toho z tohto fóra, ktorý podľa vašich kritérií najviac zotrváva na účele MHD Trenčín v potrebe verejnosti . Do 23.12.24 osobne poďakujem onej osobe a darujem jej nový model Kovový model autobusu Karosa ŠD 11 v měřítku 1:43 . tu odkaz https://www.mkmodel.cz/sk/autobusy/74-casopis-s-modelem-karosa-sd-11-cervena.html
Vôbec tu nejde o nejaký prejav čohokoľvek, je to iba prejav vďaky za rozvoj MHD v Trenčíne.
Neviem ako sa zhodnete , ale očakávam výsledok tu, teda verejne. Ďakujem. Cestujúci Pešiak.
V busoch som si všimol že už na vnútorných tabuliach ukazuje prestupy, to je dobrá vec! Trochu mi trklo že N1 mi ukázalo dvojmo (jedno podľa mňa bol spoj ktorý bol v pohybe a jeho reálny čas a druhé nočák ktorý má jazdiť 24. alebo 31.12.). Z toho mi vyplýva, že asi niečo nie je dobre "vyznamienkované" keď to dáva duplicitne. Pokiaľ nie je pokračovanie v "rk" na inej linke ako bežne, nevidel by som v tom problém.
Myslim ze je to standardny CCS2, takze s nabijanim by nemal byt problem, kazdopadne pravdu bude mat LUK.
Kedze SAD TN je dlhodoby klient vyrobcu autobusov z Vysokeho Myta, myslim si ze je to win win situacia, kedy dopravca vyskusa realne nasadenie v praxi(i ked o fleetovej kupe v tomto pripade nemoze byt ani rec) a zaroven vyrobca ziska cenne data.
Mna osobne by napriklad zaujimal ten nabijaci vykon a kolkymi trakcnymi bateriami je tento konkretny kus osadeny.
Podobne grcko. Ja som iba cestujúci. A, že žiadam iba kvalitu práce - to ti nevonia. Hranice určuje život a nie ty. A ak tvrdím, že mesto tu má vééľké medzery v dopravnej politike je asi aj tvoja zásluha, keď ich tak obhajuješ. A určite sa nikomu nemám dôvod vyhrážať. Prečo? Cenzúra skončila. Teraz som si pozeral posledné petície k MHD - Prešov, Bratislava, Piešťany, Trenčín , Trnava. Môžeš občanom nadávať koľko len chceš. My to tu platíme.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
klobasa
A tretím Marek. Človek so srdcom na správnom mieste. Zanietenca, čo vždy dodrží čo sľúbi a vždy je nápomocný. Prispel množstvom informácií a radami z druhej strany - od volantu.