Reakcia na: Michal Mazánik #14808:
Ešte k posledným významným zmenám:a) pred rokom 2016 bol CP v roku 2008 aj podľa návrhu ŽU, pozitívom bol napr. CP liniek 1,8,18.... ostatné tak nejak, nech SAD spraví.
b) 80. roky boli dielom čisto ČSAD, do toho MsNV málokedy čo mohol vstupovať. Inú situáciu mali tam, kde bola aj iná trakcia.
c) v druhej polovici 90.rokov už právomoci ohľadne CP prešli a dnes sú na obciach pri MHD. Lenže doba škrtania postihla aj TN (viď schému 1997, čo bola asi najväčšia redukcia, kedy zo Sihote MHD po 20:55 v "a" nepremávala...)
Subjektívne: býval som na Juhu, v Zámostí, centre i na Sihoti. Asi nejaký prehľad mám, čo a ako za tých 40 rokov, a preto verím, že sa dobré veci vždy ujmú a tie negatívne treba pripomínať, lebo správa (štátna i samospráva) to potrebuje "jak prase drbání".
milan005
#14786:
V súčasnosti k "párnemu vlaku" zvyknem využiť L22 xx:15 ale už s menšími obavami, možno len to že mám rád rezervu.
Avšak ak pôjdem na L1 xx:17 s príchodom na AS xx:33 a vlak mi ide xx:38 budem mať obavu o kúsok väčšiu. Avšak už vôbec neviem či si trúfnem ísť L11 ešte s peším presunom od OA. L11 má mať síce o 1 min. rýchlejšiu jazdu ale aj tak...
Chápem tvojmu argumentu na preklad zo Saratovskej ale stotožním sa s ním tak 50:50.
Ak by šla L11 o 5:26 a 7:26 k osobákom smer ZA je fajn. Je tam o 5 min. väčšia rezerva ako k vlaku vyššej kategórie ale beriem že ten má prednosť. Zhluk sa mi však nepáči. Nie je len z Juhu ale je aj pre človeka idúceho na trase centrum - nová Sihoť.
Napr. z Braneckého smer Sihoť (ak by som vnímal aj spoje prichádzajúce vetvou z Pred polom aj po Rázusovej) xx:28 28 58 59. Posun L11 by to mierne popravil na xx:28 38 58 59.