Reakcia na: pešiak #14651:
Dako mi ušla niť, komu bol smerovany posledný odstavec. PS: JPP tj. Jedna pani povedala beriem bezne jednym uchom dnu a druhym von. V busoch su kamery, nahravaju aj zvuk. Staci podať sťažnosť a pravda sa ukáže ihneď. Ale reči ako dala pani, sú akurát na smetiak. Bez udania dát tj. Kedy, kde, co je to iba klasicke bla,bla a bla. Ja všetkým cestujúcim hovorím, ze ked sa chcú sťažovať alebo chváliť netreba váhať, vsetko sa dá overiť. Dokonca im davam aj kontakt kde sa sťažovať.
pešiak
Darebákov je potrebné umravniť!
Tu je príspevok z dnešného okienka spokojnosti k MHD Trenčín. viz stránka mesta Trenčín
Téma: Mobilita
Cestovné za MHD sa zvýšilo. Situácia: traja angličani si chcú kúpiť výhodný lístok od Tesca. Šofér im mrmle, že to tam majú napísané, nech si to prečítajú. Potom od nich vymámi "výpalné" 6 eur za pár zastávok. Neskôr fľochne, že veď si to mohli kúpiť z karty.
Iná sitácia... žena chce nastúpiť prednými dvermi. Stojí pred zatvorenými dvermi, a šofér si mrmle: Veď nech si pi... otvorí sama, ja jej budem otvárať?
Prosíme zlepšiť úroveň správania niektorých šoférov, keď teda priplácame. Keď bude TN mestom kultúry, príde sem viac cudzincov, nech sa šoféri doučia angličtinu. Slová "cash two euro / card one euro" sa dajú naučiť...
Takže hrdinovia, buď budete hájiť záujmy cestujúcich, alebo si svoje mindráky riešte v dopravných firmách, alebo doma.