2/3 z celkoveho poctu?;-) zasa nejaky novinarsky prepisk, ked pocitam tak busov rady B952 a 961 je 19 kusov, rady B932 a 832 je 5 kusov, cize to je dokopy 24 vysokopodlaznych vozidiel. cize citelisov by muselo byt 48? ? myslim ze 48 autobusov by nebolo potrebnych ani dokopy aj keby MHD jazdila este aj do Soblahova a nieze to potom este dokopy 72 vozidiel, tolko nema hadam ani Zilina v stalom provoze. ale nemozem si pomôct, citelisy sa mi akosi nepacia ? hlavne to nepohodlne sedenie v nich, moj oblubeny typ je asi B961E inak pls ak by si mohol posli odkaz na ten clanok...
Re #1446 Juraj: Juraj dik za odpoved, nehnevaj sa ak som trapny s mojou otazkou, kedy sa budeme moct konecne previezt citelisom18m?
Tabule su naprogramovane na fungovanie s uplne novym typom strojcekov, ktore este neboli dodane, lebo vyrobca ma urcite funkcne problemy, ktore este stale riesi a testuje. S tymi starymi, ktore tam boli docasne dane nebezia, neoplati sa to preprogramovavat a potom zas davat nazad.
No ked si pri tych LED tabuliach, v poslednej dobe som si vsimol, ze mavaju problem aj tie vonkajsie. Ci uz vynechane diody, alebo pas tiahnuci sa cez panel....Viem, ze bol kedysi problem s prepatim, alebo napajanim, ale ak je to chybou vyrobcu, tak sa problem objavil velmi skoro! Neviem, ci je to v softwarovej aplikacii, alebo fyzicky v LED diodach, ale neposobi to velmi dobre, zvlast, aj su osadene tak kratko!
BTW: teraz som sa docital, ze nizkopodlazne autobusy budu tvorit 2/3 z celkoveho poctu. Co je uctihodne! ?
"Tento rok plánuje firma nákup zhruba dvoch desiatok nových autobusov. Súťaž má byť vyhlásená v apríli. Som veľmi zvedavý, koľko peňazí, komu a za čo dopravný podnik zaplatí. Server Mediálne.sk cituje zo stanoviska spoločnosti Solaris, že „Z neoficiálnych informácií vyplýva, že jeden z majiteľov tejto televíznej stanice je tiež spolumajiteľom spoločnosti, ktorá vyrába autobusy v Čechách a predáva ich okrem iného aj na Slovensku". J&T má podiel v spoločnosti SOR Libchavy, ktorá vyrába autobusy značky SOR. A také DPB nakupoval už minulý rok."
Vedel by mi niekto, aspoň v skratke, popísať vývoj tarifného odbavovanie cestujúcich v TN? Aký bol systém, cca kedy a čo ho nahradilo? Dnešný stav poznám, zaujíma ma predošlý.
inak co sa tyka nocnej linky ja by som navrhoval trasu Gen. Svobodu, otoc-Inovecka-Legionarska-Aut. stanica-Povazska-VUO-Kubra-TOS-OZC Max-Aut. stanica a spät na Juh. sice neviem co by na to povedali Zavazania, ale pre Juh, Dlhe Hony, Sihot, Kubru by bolo myslim taketo spojenie najvhodnejsie a int. 60 min., cena 25sk v hotovosti a z karty zlava aspon 5sk.
hej, TN-680AM dnes jeho vodici jazdia na #53. ale uz sa zistilo ze oni to len blbo napisali, mysleli vseobecne Ikarusy v Trencine a nie konkretne 280.87.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan005