Reakcia na: milan005 #14121:
Zároveň bola snaha aby nejazdil jeden turnus celý deň jednu linku ale linky rôznej náročnosti. V minulosti vodiči ktorí celý deň jazdili poradie L1 doslova "kolabovali" za volantom.
Taktiež po zavedení L24 a 25 v myslím v r. 2010 alebo 11 mali skúšobnú formu. A teda jazdilo na nich vozidlo na poradí. Jasne sa videlo že je problém to ustáť nie len z ľudského hľadiska ale aj kolón, meškaní ktoré sa počas problematických období zbierali
henko151
Ak teda vravíš, že jeden označovač na BK je super, lebo tak to má Praha. Tak ja tvrdím, že skús pozrieť aj ďalšie prevádzky ako Ostrava a Brno, ktoré majú oveľa prepracovanejší systém platby cestovného bankovou kartou. V Brne včera dokonca predstavili nové označovače na BK, ktoré budú umiestnené na železničných staniciach a umožnia nákup IDS lístku (samozrejme elektronický lístok) pri ceste vlakom. Podobné označovače sa v Moravskoslezkom kraji nachádzajú priamo vo vlakových súpravách. Takže podľa mňa treba sa inšpirovať lepšími ako Prahou.