Takže nový cenník MHD je schválený (žiadny komplexný pozmeňujúci návrh neprešiel).
Tušil som, že keď to tu necháme liberálom, že to dopadne zle. Len akosi naivne som zase dúfal, že nie až tak zle...
Michal Mazánik, že sa nehanbíš takto zavádzať, a povedal by som, že až sprosto klamať. K žiadnemu zvýhodneniu cestovania nedôjde – každý jeden cestujúci bude totiž platiť viac, aj taký, ktorý cestuje pravidelne, a obzvlášť ten, ktorý cestuje len občas.
Len na ilustráciu – úžasných 50 centov na deň s 365-dňovým lístkom – dnes je to s 90-dňovým lístkom 44 centov na deň...
Tušil som, že keď to tu necháme liberálom, že to dopadne zle. Len akosi naivne som zase dúfal, že nie až tak zle...
Michal Mazánik, že sa nehanbíš takto zavádzať, a povedal by som, že až sprosto klamať. K žiadnemu zvýhodneniu cestovania nedôjde – každý jeden cestujúci bude totiž platiť viac, aj taký, ktorý cestuje pravidelne, a obzvlášť ten, ktorý cestuje len občas.
Len na ilustráciu – úžasných 50 centov na deň s 365-dňovým lístkom – dnes je to s 90-dňovým lístkom 44 centov na deň...
Mike
To je bežný proces aj ostatných miest SVK/CZ a ďalších okolitých štátov, že od výlučného predaja lístkov u vodiča za cash (ok, tie "šťastnejšie" mestá mali PCL aj v minulosti, ale u mála % cestujúcich) v 80tych 90tych rokoch a ešte aj prvých rokoch po 2000 sa postupne prechádza na čipové karty, kredit, platobné karty, (prípadne aj na tie nešťastné SMS lístky), a teraz appky. A objednávateľ / dopravca chce cestujúcich motivovať, nech ten predaj u vodiča je naozaj už iba doplnkový ako krajná možnosť, nech väčšina využíva iné formy. A ako to spraví? Jednak tie ostatné formy zvýhodní (čisto hypoteticky napr PCL ak sa doteraz oplatil od 40 jázd mesačne, tak upravia cestovné tak, že sa oplatí už od 25 jázd mesačne (čísla som si vymyslel)) a tiež tú platbu u vodiča maximálne znevýhodní, zdražie...