Reakcia na: Vladimír #13425:
Tak hlavne by som rád vedel, či mesto tuší ako vyzerajú obehu vozidiel....na druhú stranu teraz cez víkendy bude klbak na 24, takže zjavne s týmto problém nie je. Dokonca, keď mesto tu istý čas tolerovalo 7milionovy voz postávať vo vozovni, hlavne že to priemeru nákladov vstupoval tromi nápravami a za rok sa ani nepohol. Ako píše Marek nižšie, treba piate poradie a hotovo. Ľudia v MHD od 2016 pribúdajú (áno, to preto, že sme spoločne dokázali poslať DiC do kukutína a urobili to miestne znali ľudia).
TomoSK
Z Dca smer Ndca a TN to vytvorí neskorý večerný spoj v rozumnom čase, v smere z TN do Dca by to vytvorilo požadovaný nočný spoj. Opačne by sme síce mali nočný spoj z Tn do Dca, ale opačný spoj by bol už dávno po polnoci s nižším potenciálom, než spoj pred jedenástou.
Ďalší dôvod je trasa. Dlhodobým trendom bolo rušenie večerných a víkendových spojov, tzn. spoj by bol pod drobnohľadom. Nemôžeme si dovoliť neúspech a polovičné frekvencie kvôli trase len do Dca, ktoré vytvoria precedens, že spoje by skončili tak rýchlo, ako začali.
Ďalším dôvodom je čas odchodu, ktorý mal byť stanovený na 23:45 kvôli jednoduchej zapamätateľnosti všetkých nočných spojov, ktorý dopravca požadoval naďalej o 23:35, lebo "inak to nejde".
Ponúkli sme dobre realizovateľné, jednoduché a systematické riešenie, to, čo Milan popisuje je riešenie, ktoré je nesystémové a s obmedzeným potenciálom, preto minimálne za mňa v tomto prípade neplatí, že radšej niečo ako nič. Dôvod viď. druhý odsek.