Reakcia na: 810zssk #13124:
Ahojte,bolo by dobré, ak by som dnes a teda aj pre budúcnosť iba naznačil, že nie som ani od konkurencie, ba ani stále niečo nehľadám ako záporné na dopravcovi.
Ak je tu otázka, prečo som tu vôbec otvoril tému - radikálnu zmenu v zastavovaní v BA. Je to preto, že môžeme čo chvíľa očakávať túto zmenu aj tu v Trenčíne. Určite sa zhodneme na tom, že je dobré a prospešné pre všetkých, ak sú zastávky rozdelené aj na tie na znamenie a aj na ,,povinné,,. Z vyhľadaných diskutérov tu iba stručne uvediem tieto proti zavedeniu všetkých zastávok na znamenie. Teda:
1. Cestujúci zakúpením príslušného napríklad cestovného lístka uzatvoril s prepravcom právnu zmluvu. Teda prepravca nebude jazdiť od buka do buka ako sa mu to páči, či mu to vyhovuje alebo nie . Vrátane zastavovania resp. nezastavovania na všetkých zastávkach. Očakávam teda diskusiu tu, ako chce dodržať prepravca grafikon, ak ho dodržať vlastne nevie.
2. V náväznosti na potrebu prestupovania . Veď aj tu v TN je oprávnená snaha o prestupy / s tým je možné aj súhlasiť / napríklad Sihoť - Kubrá. Ide sa otvárať nový Kaufland a teda cestujúci budú určite nahnevaní, ak sa nebude dodržiavať cestovný poriadok prepravcom, lebo práve odišiel autobus zo zastávky, ktorý pred tým na 3. zastávkach nestál a ,,získal,, čas k dobru 5 minút. No a máme tu ,,zaručené,, odpovede dopravcu - ,,vodič nemôže odísť zo zastávky v predstihu,, .
3. Zastávka na znamenie - pán kolega ma upozorňuje, že v BA je postačujúce na zastávke iba stáť. Ak sa v realite niekto nad týmto zamyslel, určite mu neušlo, že tam často stoja aj necestujúci, lebo je to verejný priestor, ďalej od prepravcu ,, vodič každého vozidla musí zastaviť, ak už stojí na zastávke iný autobus / v našom prípade /. Teda tam budú zastavovať všetky, aj keď jediný čakateľ bude čakať na svoj spoj , ktorý ide o 10 minút. Neodpustím si, že už dnes v Trenčíne pod Juhom smer mesto sa často stáva, že vodiči nezastavia cestujúcemu a to ešte tento trénuje rôzne znaky signalizácie od kruhového pravou rukou po skríženie oboch rúk.
4. Dočítal som sa, že máte / vodič - prepravca / tiež určité problémy s tlačidlami vo vozidle. Teda podľa typu vozidla.
Neodpustím si na koniec tohto vstupu toto. V MHD sa šetriť nedá, teda takýmto spôsobom. Je to na úkor chlebodárcu, teda cestujúceho / v tom sú samozrejme aj samosprávy, či verejná správa/. A najlepšie sa mi pozdáva výrok občana - ,,Najlepšie, ak sa zrušia všetky zastávky,,.


pešiak
Nuž dosť podstatný. Hádam obaja sa zhodneme, že stále hovoríme o preprave ľudí. A otázky znižovania nákladovosti na prepravu / dopravca / sú prioritou aj v tej našej iMHD. Nebude dlho trvať a podobné pokusy tu budú tiež. Ak sa rozoberie všetko okolo toho, hádam sa rozbehne aj nejaká diskusia. A o to tu ide. Nič v zlom. Je pravda, že aj dnes sú aj tu doma už zastávky na znamenie / napríklad pri OBI/ . Ale tiež je známe a to nik nepoprie, že v aj nových autobusoch vodiči znižovali hlasitosť v oznamovacích zariadeniach autobusu a cestujúci potom nevie kde je, či kde bude. /hlavne cudzinci, či tí z vidieku /. Ale aj tiež tie úspory času, ak by vznikli tým, že autobus nebude stáť na zastávke, nakoľko nik nedáva znamenie. Toto sa tu dokonca aj už riešilo. Ako hovorím, treba to rozmeniť na ,,drobné,, . Vieš?