Reakcia na: Michal Mazánik #13098:
nie, nerozumieme sa. Z každého vlaku má byť použiteľná MHD, preto píšem, že ak je 30 min interval, netreba nič meniť. Len vyslovene sa zamerať na koniec alebo skorý začiatok premávky. Lebo odvoz z BA pri 22 je vlastne aj návoz do ZA, alebo opačne. Lebo dnes sú vlaky, ktoré sú hojne používané a MHD pre ne/z nich nie je, tak ako som uviedol v prehľade. A preto je povinnosť MHD zabezpečiť.
draxter
Žiaľ, do každej MČ to nejde, ale na Juh (20 tis) a Sihoť (14tis) to byť musí a zámostie by sa tiež malo dať. Ako sme načrtli, riešenia by boli. Dokonca poviem, že je tu priestor na predĺženie prevádzky linky 28 tak, ako jazdila dakedy, čím zabijeme dve much jednou ranou - večerné spojenie Juh III a spojenie Sihote i stanice.
Nuž ak napríklad linka ide v 30 min intervale (áno, v TN cez víkend nič také časté nemáme), potom netreba zmenu, ide len o koniec prevádzky linky. Ale ak máme spoje na linke 6, tie usporiadať ide. A potom ako píšem vyššie, je nemysliteľné, aby spojenie Juhu I (o Juhu III ani nehovorím), či Sihote po 21 neexistovalo. Tu je chyba spočívajúca v tom, že km. Ale pridaním niekoľko spojov to ide/pôjde.
No a najväčší průser je to meškanie....dnes Ex idúci načas je ohrozený druh. Pri poslednom spoji by som aj nechal čakať 10-15 min na zmeškaný vlak. Inak MHD je ideálna 10 min po vlaku a 15 min pred vlakom.