Reakcia na: theo #12688:
Ja som si myslel, že mali byť aj platobné karty. Ale keď sa na to teraz pozerám, tak to vyzerá len ako nezáväzné odporúčanie. Určite by ale mal fungovať "predaj cestovných lístkov cez mobilnú aplikáciu", čokoľvek si už pod tým máme predstaviť.
Michal Mazánik
Nakoľko informačný systém dopravcu nevie rozlíšiť, kedy ide a kedy nejde o priebežnú konečnú zastávku, došlo k zrušeniu hlásenia celoplošne. Hlásenie totiž mohlo ľahko spôsobiť, že cezpoľní, alebo aj miestni, ktorí MHD až tak nepoznajú, zbytočne vystúpia napr. z linky 6 už v Záblatí, hoci pokojne mohli spiatočným spojom pokračovať do Zlatoviec - ide o polokružnú trasu (bez potreby označenia nového lístka).
Snažím sa s dopravcom odkomunikovať, aby sa vrátilo hlásenie názvu zastávky po príjazde vozidla (nasledujúca sa hlási aj teraz), ale uvidíme či to technicky pôjde. Verím, že technologické možnosti sa od prvého septembra zlepšia a umožnia skutočne správne ohlasovanie konečných zastávok.