zjavne, vidím to tak, že okrem L6 musí vzniknúť ešte jedna nosná linka (ja by som bol za L13), tak aby obslúžila tú časť, ktorú neobslúži L6.
Len ako príklad poviem, že L6 obslúži Zlatovskú ul. a Záblatie, tak L13 Detské mestečko, Vinohrady a Istebník. Ideálne by bola konečná tak, aby linka prestala jazdiť okružne.
Je však potrebné i spojenie so Zlatovskou (školy, práca) a preto v "x" by ostali.
Návrh:
3 Juh I - Dlhé Hony - nemocnica - Braneckého - Old herold - Istebník - Vinohrady - Zlatovce - Brnianska - Zlatovská -nemocnica - Juh I (60/60/120) jednosmerne
13 protismerne linke 3 (60/60/120)
5 Juh I - Dlhé Hony - nemocnica - Braneckého - Zlatovská - Záblatie (60/60/-)
6 Sihoť - žst - Hasičská - Zlatovská - Brnianska - Záblatie (a vybudovať zastávku pred kruháčom v Zlatovciach pre peší presun do Zlatoviec) (30/60/60)
To Zamostie je dost problematicke,teraz uz prebieha vystavba domov aj na ul.L.Starka medzi Piestanskou a Brnanianskou a iste by malo do buducna vyznam keby aj tadial jazdila MHDcka s dvoma zastavkami na znamenie...len nejak lisiacky vymysliet linkovanie..lebo nie je riesenim aby bus siel cez vsetky tie rovnobezne ulice co trva dost dlhy cas/Starka,Zlatovska,Bratislavska,Vinohrady/ ale zaroven prepojil co treba a co ludia vyuziju a potrebuju...a samozrejme v pravidelnych intervaloch...
Mesto si ale najprv musí uvedomiť, čo chce:
- najvyťaženejšia trasa Juh - Sihoť by mohla byť linkami 1 a 8 pokrytá dokonale
- chýba otoč v Zámostí, kde ak sa vybuduje bude možné konečne nejako rozumne spojiť Zlatovskú so Zlatovcami zrušiť doterajšie provizórium 3,5,13,27 a 31
- okrem večera na Juhu I a najmä III vidím problém aj na Sihoti, kde linka 24 ide v "x" 20:50 a potom už nič. Spojenie na stanicu by preto po Hodžovej mohlo byť zaujímavé bez nutnosti zachádzky - napríklad presmerovaním linky 4...možnosti sú, len treba chcieť.
Súčasná sieť, hoci je výsledkom kvalitnej práce v roku 2016, potrebuje úpravy nutne.
ťažko povedať, ale na meste by to mali vedieť, keďže stav vozového parku im dopravca má hlásiť a náklady uplatňuje aj koeficientom s ohľadom na vozidlá
Kedze určité náklady dopravcu sa riešia ako priemer podľa počtu a druhú vozidiel, tak verím, že 61 vstupuje ako trojnapravove vozidlo do nákladov zvýšeným počtom gúm, spotrebou a pod., hoci reálne nejazdila. A ak je to pravda, tak som zvedavý, ako to kontroluje mesto.
Tie CP mám doma, a vtedy boli aj tie tanečky s lístkami...určite to treba mať čo najjednoduchšie, preto aj linkové vedenie ako píšem v #12653 by bolo vhodnejšie.
K tým úpravám na nosných linkách 1 (+22) a 8 dovysvetlím:
Z Juhu by šli takto v "x" v sedle:
H: 00 (8) 15 (1) 30 (8) 45 (1), čo by znamenalo že Sihoť III a IV a Juh II by boli spojené dvomi najvyťaženejšími linkami, kde by sa mali udomácniť i kĺbové vozy. Konečné Juh II a Sihoť IV v centre panelákovej zástavby sú frekvenciou tiež iste porovnateľné. Hlavne linka 1 by obslúžila miesto slabého koncového úseku Pred poľom - Kubrá oveľa silnejší Pred poľom - Sihoť IV. A na oboch konečných by to umožnilo striedanie vozov medzi linkami 1 a 8, čo najmä pre využitie kĺbových vozov by bolo ideálne pre ich vzoráky, kedy by 4 vozy mohli kmeňovo jazdiť 1+8, piaty 24.
Naopak konečná Kubrá, námestie pre linku 2 je porovnateľná s konečnou Nozdrkovce.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter
K tým úpravám na nosných linkách 1 (+22) a 8 dovysvetlím:
Z Juhu by šli takto v "x" v sedle:
H: 00 (8) 15 (1) 30 (8) 45 (1), čo by znamenalo že Sihoť III a IV a Juh II by boli spojené dvomi najvyťaženejšími linkami, kde by sa mali udomácniť i kĺbové vozy. Konečné Juh II a Sihoť IV v centre panelákovej zástavby sú frekvenciou tiež iste porovnateľné. Hlavne linka 1 by obslúžila miesto slabého koncového úseku Pred poľom - Kubrá oveľa silnejší Pred poľom - Sihoť IV. A na oboch konečných by to umožnilo striedanie vozov medzi linkami 1 a 8, čo najmä pre využitie kĺbových vozov by bolo ideálne pre ich vzoráky, kedy by 4 vozy mohli kmeňovo jazdiť 1+8, piaty 24.
Naopak konečná Kubrá, námestie pre linku 2 je porovnateľná s konečnou Nozdrkovce.