Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
EČV Citelisov 12M ->
02 - 708CM
03 - 714CM
04 - 715CM
05 - 716CM
Reakcia na: Vladimír #1263:
aha, tak podla v.c. je to asi rok vyroby 2006
Reakcia na: Vladimír #1263:
vyzeral tak, kazdopadne teraz mal nejaku cesku prejazdovu SPZ
Reakcia na: Vladimír #1263:
jedna malickost oproti tomu testovaciemu - pri strednych dverach su opacne umiestnene tlacidla na bocnici - zlte su dole, modre nad nimi. ale nevylucujem, ze v ramci prelakovania to mohli vymenit...
Reakcia na: Solider #1256:
Z toho, ako si ten klbák popísal, ma náhle napadlo silné podozrenie, či nový trenčiansky Citelis 18M nie je oný testovací, čo aj východné krajiny pochodil. V rámci SR bol minimálne v Bratislave a Nitre, pôvodná ŠPZ BA-MA262. Samozrejme, môže to byť ale aj inak.
Reakcia na: Spirits #1261:
Low-entry som videl zatiaľ len dvojdverové. Tieto sú normálne Citelisy. 21-tka nie 100% nízkopodlažná, ale len 80%.
Reakcia na: Solider #1256:
Inak nie su tie 12ky nejake low-endove verzie? Nevidel som ich, len z fotiek, ale ani pred vstupom nad dverami nie je svetelne upozornenie na ukoncenie na/vy-stupu...Ako panboh zaplat za ne, len sa pytam.
Reakcia na: Solider #1256:
Ešte niečo má iné, či si to všimneš. ?
Reakcia na: Solider #1257:
To som trochu prekvapeny, pretoze v Ziline, co som videl, tak siel az k nemu(ale slo o City bus) a v Brne to iste(Citelis)...tak to si ma trochu zaskocil.
Reakcia na: Solider #1257:
Zabudol som napísať, že sa jedná o to lesklé na boku kolesa ?
Reakcia na: Spirits #1255:
Skúsenosť s kasselákmi z Prešova - Citelisy sa k obrubníku nepribližujú, nakoľko by si oškreli to, čo je na boku (momentálne ma nenapadá názov toho predmetu) 😶
Reakcia na: Juraj #1253:
Ja neviem, ale sedel za volantom aj p. Trúbilsi? A inak, ten Citelis 18M mi príde ako vymenený. Nie ze len zapožičaný? Oproti sólo vozidlám ma vpredu namiesto "STOP" jeho ruský preklad a sedadlá sú úplne iné 🙂 a navyše má hmlovky. Či to bola len špecifická požiadavka?
Reakcia na: Juraj #1253:
vyzera ako nevyhrany zo skolky...ale treba uznat, ze bezbarierovost sa trochu v Trencine pod jeho vedenim nakopla. Este tak kasselske obrubniky a bezbarierove prechody a som spokojny.
Reakcia na: Juraj #1253:
no tak tohto pana by som radsej ani nevidel...viac by sa mi pacila foto s tym vodicom, panom Gunisom, narozdiel od Cellera velmi sympaticky clovek a momentalne je ovela vacsia popstar ako celler:) si nezasluzi ani velke C;-)
Reakcia na: N/A #1250:
podakuj jurajovi, tentokrat si zasluzi pochvalu
http://www.sme.sk/c/3708094/Trencania-sa-rozlucili-s-poslednou-harmonikou.html
A vie teda niekto, ako je riesene to "doplatenie" rozdielu, medzi klasikou a nizkopodlaznym? Tych 3-5mil. Ci to zostava na SAD, alebo to vykryje mesto?
Reakcia na: milan005 #1227:
no ak by sati chcelo, tak moje icq je 256647263. dakujem

Re #1228 Juraj: hej hej je to skoda, ze sem musia pisat takito ludia, co sa vobec nevyznaju

Re #1230 Mongolec: nie je nahodou vyradeny a rozobrany?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.