Odporúčam prečítať bod 2:
https://trencin.sk/wp-content/uploads/2019/02/Z%C3%A1pisnica-24.1.2019.pdf
- nezrovnalosti: od roku 2017 do 2021 každý rok oprava 4 vozidiel, 2021 tri. Potom veta, že kĺbové vozidlá sa budú opravovať v 2021 je blbosť, pretože sú 4 (!).
Potom sa uvádza: "Podľa názoru útvaru mobility je potrebné zvážiť, či vynaložene prostriedky do vozidiel Karosa B 952 a B 961 vo výške 28 000 eur bez DPH/vozidlo a 42 000 eur bez DPH/ kĺbové vozidlo, je vzhľadom na ich vek ekonomické a či by nebolo vhodné spoločne pristúpiť ku komplexnej obnove vozidiel v MHD Trenčín.
Môj záver: ak som dobre v minulosti pri C734 videl, zmluvný vzťah zakazuje zaradiť na MHD vozidlo staršie ako 16 rokov! V roku 2021 budú mať karosy 961 už 16 rokov, takže ich oprava bude načo? Treba ich opraviť buď tento rok, alebo už rovno kúpiť nové kĺbaky.
PS: DPB kúpil klimatizované kĺbové autobusy kus za 30.000 EUR!
NAČO TEDA OPRAVUJEME ZA 28.000 až 42.000 EUR vozy, ktoré si môžeme kúpiť?
https://imhd.sk/ba/doc/sk/18622/Klbove-autobusy-z-druhej-ruky-sa-zaraduju-do-premavky
Trenčín by mal zvážiť, ež radšej nakúpi staršie jazdené kvalitné vozy ako vrážať do vysokopodlažných starých autobusov, ktorých technický stav už je za zenitom.
https://trencin.sk/wp-content/uploads/2019/02/Z%C3%A1pisnica-24.1.2019.pdf
- nezrovnalosti: od roku 2017 do 2021 každý rok oprava 4 vozidiel, 2021 tri. Potom veta, že kĺbové vozidlá sa budú opravovať v 2021 je blbosť, pretože sú 4 (!).
Potom sa uvádza: "Podľa názoru útvaru mobility je potrebné zvážiť, či vynaložene prostriedky do vozidiel Karosa B 952 a B 961 vo výške 28 000 eur bez DPH/vozidlo a 42 000 eur bez DPH/ kĺbové vozidlo, je vzhľadom na ich vek ekonomické a či by nebolo vhodné spoločne pristúpiť ku komplexnej obnove vozidiel v MHD Trenčín.
Môj záver: ak som dobre v minulosti pri C734 videl, zmluvný vzťah zakazuje zaradiť na MHD vozidlo staršie ako 16 rokov! V roku 2021 budú mať karosy 961 už 16 rokov, takže ich oprava bude načo? Treba ich opraviť buď tento rok, alebo už rovno kúpiť nové kĺbaky.
PS: DPB kúpil klimatizované kĺbové autobusy kus za 30.000 EUR!
NAČO TEDA OPRAVUJEME ZA 28.000 až 42.000 EUR vozy, ktoré si môžeme kúpiť?
https://imhd.sk/ba/doc/sk/18622/Klbove-autobusy-z-druhej-ruky-sa-zaraduju-do-premavky
Trenčín by mal zvážiť, ež radšej nakúpi staršie jazdené kvalitné vozy ako vrážať do vysokopodlažných starých autobusov, ktorých technický stav už je za zenitom.
Jacob
Ale teraz to nejako nechápem, to už ako nestačí:
- 5 Citelisov
- 16 Crosswey-ov
- 15 B952
- 1 Crossway LE
dokopy 37 autobusov.
Doteraz v pohode to stačilo a nemusel jazdiť tento autobus preradený z prímetstkej dopravy, žiadne nové spoje nepribudli všetko je po starom, dokonca je ich od roku 2016 asi aj menej po zrušení takej linky č. 19 čo chodila cez Zlatovce, a zároveň pribudla jedine linka č. 31 s tými dvomi spojmi denne, čiže tam určite netrebalo vyššiu kapacitu až tak.
Zároveň neviem síce koľko s celkového počtu autobusov jazdia, ktoré sú v oprave, ale aj tak stále nechápem dôvod C 954E, že jazdí doteraz aj po zakúpení nového Crossway-a.
Tento autobus proste nepatrí do MHD, a keď v nej má chodiť, určite nie na linke č. 1, na menej vyťažených linkách (napr. spomínaná 31 prípadne aj 12).