Reakcia na: MA MHD #11098:
Mne sa stal podobný problém asi minulý rok, presnejšie to bola vodička (neviem ako inak nazvať ženu riadiacu autobus :D) a akože ja som bežal ako o život na autobus a ona už mala aj smerovku, že vychádza zo zastávky, no ale predsa mi otvorila ešte dvere, a po nástupe vykrikovala na mňa, že ju už púšťali a takto. Ak som správne teda s tvojho príspevku pochopil, pani prišla na zastávku už keď autobus bol skoro rozbehnutý? A následovne jej otvoril autobusár dvere podobne ako v mojej situácii a začal na pani vykrikovať? Aj keď neviem stále o akého vodiča sa jedná, ale to je asi teraz jedno, tak osobne si myslím, že áno keď má niekto zlý deň to sa dá pochopiť ale ak to robí niekto pravidelne tak to už nie je normálne, a rozumiem tiež, že práca autobusára je náročná. Osobne tiež mám celkom dobré skúsenosti s vodičmi, väčšina s nich sú v pohode.
Inak veľa šťastia s tou sťažnosťou alebo skôr pripomienkou SAD-ke, lebo osobne čo som im písal na všetky možné e-maily mi odpovedali až z jedného a to som im písal, že proste väčšina vodičov nevie nahadzovať časové predplatné lístky pri prímestskej doprave v rámci územia Trenčína a dopadlo to tak, že asi len poučili znova vodiča ktorého som spomenul v e-maily a to bola celá ich odpoveď.
a kto toto raz u nas vyriesi si zaslusi minimalne litrik dobrej Oskorusovice -tu ma u mna! ? Nedavno som nad tymto premyslal ked som cital na dvoch kolegov dost negativnu ale pravdivu kritiku,mimo autobusu su to super chalani,ale ked sadneme za volanty nastane nejaka zmena-prepnutie...skratka celkom ine nieco...preto ine riesenie nie je len aby vodic MHD karoval a neriesil informatora a predavaca alebo uz ta buducnost bezpilotnych autobusov
Tak jedeme o dum a zastavku dal chlapci...MHD = galejnici su k sluzbam...mali by ste pocut nese zazitky co si mi rozpravame casto po sichte o cestujucich...ale tak jasne ze sa povie-ste tu pre nas... 
Jacob
Lenže toto pre Trenčín takýto systém je nereálny, a to asi hlavne preto, lebo ak by sme mali mať automaty na lístky tak na to by neboli ako vždy peniaze (ani na nové čítačky kvôli takýmto lístkom) a hlavne pre také malé mesto ako Trenčín by časové lístky boli zbytočnosť.
Jedine čo by mohla SAD-ka zrealizovať by mohla konečne spraviť možnosť ako som spomínal a to SMS lístok, a ešte osobne si myslím, že kto má časový predplatný lístok tak aby nebolo nutné vždy po nástupe do autobusu prikladať kartu k čítaciemu zariadeniu, keďže toto mi tu chýba možnosť nastúpiť do autobusu len tak bez potreby označenia, však načo, keď mám časový predplatný lístok, tak keby išiel revízor tak jemu by ukázalo, že mám časový predplatný lístok a hotovo.
Toto by práve urýchlilo nastupovanie, že by nebolo nutné sa hrajkať s tým čítacím zariadením, ktoré niekedy začne vrieskať keď niekto priloží kartu a rýchlo ju dá preč a tým pádom sa nestihne načítať a tým zbytočne zdržuje