no len co som sa rozculil, tento CP je katastrofa a nielen CP ale katastrofa je to, ze sa stale hovorilo o CP ako o nejakej velkej zmene (a to vsetci dufali ze k lepsiemu) a co prislo? zhrniem to:
-v novom CP nieje ziadne pozitivum, nieje v nom absolutne nic!!!
-zly krok dozadu, opätovne rozdelenie L1. Avsak nic sa nezmenilo len sa jednotlive spoje presunuli do 2 liniek, neprehladnost vitazi.
-vobec sa do noveho CP nepridali garantovane NP spoje novych busov, cize po kratkej dobe mozeme cakat dalsi CP, teda ak maju byt tie spoje vobec vyznacene v "CP" ale aspon budu mat kompetentni robotu.
-subehy liniek sa nezmenili vsetko zle ostava a pribudla dalsia zla vec.
-jedine pozitivum noveho CP vidim v tom ze pomohol ludom ktory maju nizky tlak, pretoze toto zvysi tlak kazdemu.
Naozaj mne sa zda ze na SAD su celkom sympaticki ludia ale nechapem kto je za toto zodpovedny, to je chory clovek, ale aspon sa bavka, aspon ma radost
Takže na stránke SAD je už nový CP platný od 14.12.2008. Zmeny zhrniem takto:
L1 sa delí na L1 (Kubra) a L22 (stanica). Zrýchlené ostávajú pod L1.
L16 sa ruší.
L23 a L28 sa do prekladu nedali, o 17-tej a 18-tej idú ako vláčiky obe za sebou a potom hodinu nič! Toto ozaj mi už rozum zostáva stáť.
Na sihoť stále žiadny spoj po 22:00 v "a", L18 mohla byť úplná NP linka, ale nie je...
Vláčiky na sihoť ostali, žiadna zmena u L8, v sedle 60min.
Nočák naďalej ostal v pôvodnej podobe, takže žiadna sláva, ak sa bude ignorovať ďalej celý CP a časy odchodov.
Zhrnutie: nový CP nepriniesol až na L1/22 nič. Svojím spôsobom vyslovene sklamal, nakoľko sa nič neurobilo so súbehom linie (najmä 23a28) a nevyriešili sa ani hodinové diery v spojení Sihoť - Juh. Dokonca aj L18/8 budú v istých časoch naďalej konkurenti len 3 min. od seba (17:15 a 17:17 v "a", a 17:45,18:45,20:45,21:45 a 17:48,18:48,20:48 a 21:48 v "x").
Nase trencianske riesenie oproti SNV povazujem za omnoho rozumnejsie. Mnoho ludi ma az do Troch kralov aj tak dovolenky a tych par ludi cosi usetri a prachy su fuc! V TN ma moznost tie peniaze vyuzit omnoho viac ludi a cipova karta za korunu nebude prinasat uzitok len 16 dni, ale 5 rokov.
V SNV počas prvých dvoch týždňov keď sa má platiť oboma menami tak padol návrh na mestskom rokovaní aby bola MHD zadarmo a vyzerá že asi aj bude ? Mesto tak vyjde v ústrety občanom tým, že stratu spoločnosti Eurobus na cestovnom uhradí mesto. Myslím, že každopádne zaujívamé riešenie pre MHD v menších mestách kde je nástup prednými dverami.
Rad by som sa spytal na sucasny stav vozu #79 (B 732 s reklamou OZC MAX). Nikto z oslovenych nadsencov nevie nic blizsie, ani tu som nenasiel ziadne konkretne info ? aka je teda realita pls? Pokial uz bol vyradeny , velmi by som ocenil mesiac vyradenia kvoli evidencii, thanx!!!
na znamenie sice oficialne nie je ziadna zastavka, ja mam ale skusenost so zastavkou pod mostom (L. Starka) pre L5, 15, 6, 7. taku, ze ju vacsina vodicov ignoruje a pokial chce cestujuci vystupit, musi pouzit tlacidlo pre znamenie. mam taky pocit, ze k tomu stavu prispela aj L3, ktora oficialne na tejto zastavke nezastavuje.
Len škoda, že v TN žiadne zastávky na znamenie nie sú zriadené. Dúfam, že s novým CP sa nájde aj priestor aj pre vyznačenie zastávok na znamenie, nakoľko by to urýchlilo dopravu a skrátilo cestovný čas.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.