ak by to niekoho zaujimalo tak klbovy nizkopodlazak #21 bude jazdit zrejme na nasledovnych spojoch:
5.35(23)Juh->ŽST
6.20(23)ŽST->Juh
6.52(15)Juh->Zámostie
7.25(15)Zámostie->Juh
8.15(8)Juh->Sihot
??????????????????????
10.40(1)Juh->Kubra
11.15(1)Kubra->Juh
12.57(15)Zámostie->Juh
13.22(15)Juh->Zámostie
14.05(5)Zámostie->Juh
14.29(5)Juh->Zámostie
??????????????????????
16.30(8)Juh->Sihot
17.03(8)Sihot->Juh
pokial sa vam nieco nezda opravte, netvrdim ze to naozaj takto je:) a navyse po prezreti odchodov so znamienkami "i" som zistil ze nie vsetky nezkopodlazne spoje o ktorych viem su zaznacene, cize zrejme niesu garantovane
aj mna to prekvapuje, ale je to asi kvoli tomu ze v Kubrej nizkopodlazaky reprezentuje l. 11 kde ich je dost nasadenych a ide okolo nemocnice a na Sihoti zasa hlavne l. 2 a 18 ktore idu tiez okolo nemocnice, ma to svoju podstatu
jasné, tak to si myslím aj ja. Na druhú stranu ako fanúšika MHD by ma zaujímalo, kde skončil, keďže bol pojazdný /do Handlovej prišiel isto po svojich/.
jj, "i" znamená nízkopodlažák. Táto zmena CP je asi len kvoli zaradeniu nízkopodlažákov do stálych obehov. Prekvapuje ma však, že L1 a L8 /teda najmä L8/ majú tak málo garantovaných nízkopodlažných poradí.
Pripadáš mi byť pomerne smiešny. Akurát tým Juraja vydráždiš a nedozvieš sa odpoveď ani na zmysluplné dotazy. Neviem, aká je momentálne majetková štruktúra SAD TN, ale isté je, že prachy na nové vozy a ďalšie veci do toho neleje štát so svojimi 49% ale Trabelssie. Ikarus bol vyradený a už sto rokov odpísaný, takže mohol ísť úplne legálne rovno do šrotu.
z trencianskej web-stránky mesta:
Otázka: (04.03.2008)
Dobrý deň. Chcem sa opýtať za akým účelom musíme mať fotku na čipovej karte? Nikto mi ju nekontroluje? To len preto aby ste mali za čo vyberať peniaze? A ešte by ma zaujímalo prečo prímestské autobusy môžu počkať na cestujúcich na zastávke a odchádzajú podľa grafikonu a mestské autobusy prídu a odídu kedy sa im zachce. Taká 21 príde na zastávku pravidelne o 7 min. skôr a ľudia, ktorí sa spoliehajú na grafikon majú jednoducho smolu. Podľa toho čo mi bolo povedané na SAD pri vybavovaní čipovej karty, mesto dotuje SAD. A mesto sme predsa mi ľudia. My dotujeme mesto a mesto autobusovú dopravu o ktorú sa musíme doprosovať. Vodiči sú čím ďalej odpornejší. Ale naše peniaze sú im dobré. Kedy sa o to začnete zaujímať?!!!
Snad SAD konecne zacina riesit anarchisticky pristup vodicov ku svojej praci
Re #1553 mato5287: mne odpisali ze vodicovi z #83 ktory nezastavuje na zastavkach bola po opakovanych prestupkoch udelena finacna pokuta, tak mohla by to byt aj vystraha pre inych, uvidime!
takze je to pravda co hovorili dobre zdroje ze Ikarus bol odtiahnuty do BB, Handlova nieje daleko od pravdy. a navyse mi vyplyva z tohoto ze bol Ikarus odtiahnuty po dopr. nehode, zeby mal tu nehodu na ceste do BB? cloveka este napadaju rôzne otazky, napr. za aku cenu bol Ikarus predany, mne bolo povedane ze je to vec sukromnej firmy, ale to je volovina pretozestat ma v SAD minimalne 49%-ny podiel. takze mohlo by tu vzniknut nieco take ze ty mi predas ikarus za 20 tisic a ja ti za to nieco dam...takze kolko to bolo a co bolo to nieco a ci to nieco jestvovalo. bolo by hlupe niekoho obvinovat ale mne neda aby ma takato moznost nenapadla. co bude s Ikarusom TN-759AM dalej???