Reakcia na: milan005 #4115:
Mne príde zbytočné také množstvo liniek ak to má byť len kvôli tomu, že jedna pokračuje po inej trase alebo pre to, že majú možno 2-3 zastávky na Dlhých honoch iné. Tým rušením liniek a začleňovaním spojov zrušených liniek do nových by sa dali ľahšie robiť preklady. Nehovorím, že preložiť 8,18 a 28 je nemožné ale nejak to nie je v praxi, takisto ako ani preklad 23 s 28. Preto by postačovali dve linky Juh - Sihoť v preklade 10/15/10//15. Čo sa týka 5 a 15 tak minimálne by sa malo mesto+SAD snažiť s firmami v Zlatovciach dohdnúť aby sa začiatky smien nepatrne posunuli o 15, resp. 30min. Tak by sa dali 5 a 15 preložiť a bolo by to lepšie aj pre ľudí ktorí by potrebovali aj iné ako hromadné odchody z Juhu, teda ako teraz klasicky sú ráno o cca x:22-23-27 a x:52-55-57. Preklad do 20min je blbosť, to by som zabil tie dvojičky, tie tam podľa mňa sú určite aspoň raz do hodiny potreba, ale 15min by sa dalo zabezpečiť.
no.ev.di.
L1 : JUH II. - Inovecká - AS (20/20/20//20)
L2 : SIHOŤ V. - Hodžova - Legionárska - BISKUPICE (20/60/20//60) - NOZDRKOVCE (20-40/120/20-40//120)
L5 : JUH I. - Inovecká - OZETA - VOD-EKO (20/60/20//60)
L6 : VOD-EKO - OZETA - Hodžova - SIHOŤ V. (20/60/20//60)
L8 : SIHOŤ V. - Považská - AS - Soblahovská - JUH II. (20/30/20//30)
L9 : JUH I. - Soblahovská - Old Herold - Istebník - VOP (60/-/60//-)
L11 : JUH I. - Východná - Legionárska - AS - Trens - KUBRA (20/20/20//20) - KUBRICA (20-40/60/20-40//60)
L13 : ZÁBLATIE - Detské mestečko - ŽST Zlatovce - Old Herold - AS (20/60/30//60)
L15 : JUH II. - Dlhé hony - OZETA - VOD-EKO (20/60/20//60) - Záblatie - Detské mestečko - Istebník - ORECHOVÉ (60/120/60//180)
L19 : JUH II. - Východná - Legionárska - OZETA - ŽST Zlatovce - VOP (60/-/60//-)
L20 : JUH II. - Juh I. - Dlhé hony - Legionárska - LOT (US)
L21 : OPATOVÁ - Sihoť V. - Trens - AS - Električná - Inovecká - DLHÉ HONY - Legionárska - Električná - AS - Trens - Sihoť V. - OPATOVÁ
L22 : JUH II. - Inovecká - Legionárska - AS - Trens - KUBRA (20/-/20//-)
L28 : JUH III. - Dlhé hony - Považská - SIHOŤ (20/30/20//30)
- 3-4 klbáky by premávali na L22 a zvyšok na L8
- linky 5 a 15 by sa dali riešiť aj intervalmi 30/60/30//60 a vybrané spoje by mali dvojičky