Reakcia na: no.ev.di. #4114:
preklad na L3/5/15 treba zabezpecit v sedle a cez vikend, v spicke su spoje vpodstate nacasovane tak aby brali ludi z/do prace, preklad tam nehra hlavnu rolu.Co sa tyka linky 8, trochu asi chybaju tie poobednajsie spoje co tam byvali kedysi(2-3 za hodinu), snad by stalo za uvahu presunut spoje z L17 na L8 a zachovat tak aj poobede 30 min. interval, L17 chodi casto poloprazdna, ale zasa je to aj kvoli jej nie najmudrejsiemu nacasovaniu.
L17 uz bola viackrat cielom pokusov ale vzdy to boli take nevydarene ako v roku ak si dobre pamatam 2005 ked do Tesca prestala dopravu vykonavat SAD a busy z Tesca zacali jazdit na beznych linkach a bola posilnena aj L17, lenze co z toho ked dali spoj 5 min. po L11. Potom na sa na danom spoji behom trasy vystriedali 2 cestujuci. A teraz je to podobne, L17 doobedu ide z mesta ako ako tretia v zavese za linkami 11,18, z Juhu do mesta ma zrejme obsadenost lepsiu ale zasa poobede ide z Juhu 7 min. po L11 a z mesta ako posledna v zavese za linkami 1,15,23,28. Preto vravim ze sucasny system (trasovanie, pocet liniek) je takpovediac vyborny ale stacilo by prelozit, resp. posunut zopar spojov na iny cas (L17,18,23,28), vyplnit rannu hodinovu medzeru z Juhu I. (7.30-8.30) a pouvazovat nad zhustenim/lepsim rozlozenim spojov po 18-tej hodine. Ved naprilad v PB som si vsimol ze neskoro vecer jazdi tolko spojov co v poobednajsom sedle, dokonca este aj po 23-tej hodine
kvorka
Tie obehy treba zmeniť, ale treba zmeniť i celý CP.