Reakcia na: milan005 #4112:
máš na mysli to že linky 10-19 by končili na Juhu II. a 1-9 na Juh I.? Zaujímalo by ma inak čo by sa stalo keby sa spoje L5 a L15 rozložili tak aby mali interval 20min a na spoločnom úseku 10min, alebo keby bolo treba dvojičky, tak interval 30min, do prekladu 15 a + vybrané spoje na L5 a L15 by mali dvojičky s odstupom 5min. K tej L8 čo som navrhoval tak do prekladu s L28 ale určite by som L8 zabezpečoval kĺbami, len keby bolo akými, keďže po návrhu L22 by mi ostal najviac 1-2 klbáky.
irizar
A to, že v BB sa kupovali ojazdeniny nemá nič spoločné s tým, že sa prestal vyrábať typ 961, ale len a len s obchodnou politikou Intergalaktickej...
Re #4097 kvorka: No neviem. Nemám poňatia, koľko kusov sa musí predať aby bol vývoj busu rentabilný, ale v dnešnej konkurencii lacnejšieho SORu a nabiehajúceho Tedomu by som to až tak sľubne nevidel. Zober si, koľko cestujúcich z verejnej dopravy za posledných desať rokov ubudlo a na tomto trende sa tak skoro nič nezmení. Dnes sa ide skôr cestou menších vozov - viz. nové trenčianske prímestské Crossy na niektorých linkách, kde predtým bývali Ikarusy.