Inak vzhľadom k tomu, že na Juhu II a na Sihoti IV sa naďalej stavajú obytné domy, ja by som navrhoval predĺžiť trasu L22 zo stanice ďalej na Sihoť po Železničnej ulici, alebo okolo Maxu. Myslím si, že táto linka by kľudne mohla mať ambíciu byť nosnou celého systému MHD. Veď L1 do Kubry asi častejšie chodiť nebude, max. 30min. L2 do Biskupíc chodí postačujúcu, jedine žeby sa opäť napojili na MHD aj Noviny. L6 chodí poloprázdna a prázdna skoro vždy okrem špičky, L8 a 18 sú dobre využité, škoda tých dier. L11 je väčšinou preplnená, L5 postačuje. L15 by sa mohla "spravidelniť", po dostavbe druhého mostu má ešte väčšiu perspektívu. Neviem ako je to s L3,7,9,16,19,20, ale sú to len účelové spoje, nie poriadne linky MHD, tak tam je to asi ok. L13 a L21 môžu v budúcnosti s ohľadom na ďalšiu zástavbu v týchto okrajových častiach rátať z nárastom cestujúcich, to isté platí pre L23 a najmä 28 už teraz, naviac postavením nového cintorína pri komíne na Východnej ich význam opäť len vzrastie.
Juraj