Chcem sa spýtať niekoho, kto cestoval linkou 10 do roku 1994, či si pamätá, ktoré spoje končili pri TOSke, a z ktorej zastávky na stanici šli (ostatné chodili na Sihoť z terajšej zastávky pre Juh, na Juh chodili z terajšej na Sihoť, do Kubry z terajšej zastávky Zámsotie a Zámosetie bolo z terajšej do Kubry). Vďaka.

Mimochodom, cestoval som v Londyne cez pracovne dni a hoci sa tam v busoch pipa, je potrebne dat do pozornosti, ze za celu dobu mojho cestovania (hoci mozno to bolo len stastie) na kazdej zastavke nastupovalo o dost menej ludi ako bezne na Slovensku a teda aj zdrzanie z pipania bolo mensie. V Londyne je to navyse ani nie tak kvoli statistike ako kvoli kontrole listkov (t.j. nieco podobne ako ma byt v BID - tiez pri nastupe v primeste bude robit Prilozte kartu aby vodic vedel ci mas platny PCL - faktom je, ze aj z uvedeneho dovodu povazujem za lepsie papierove PCL).
Valec
BTW, načo potrebuje mať niekto čipovú kartu, ak nevyužíva možnosť pípania pri každom nástupe? V mnohých nemecky hovoriacich mestách možno v bežnom stánku kúpiť papierový mesačník, ale v našom zapadákove potrebujeme mať čipové karty tam, kde inde stačí papierová kartička.
Re #3886 VLK: Ha ha ha. Vám tam musia robiť pekné "politické školenia". Už som počul toľko rôznych príbehov "z druhej strany", čo všetko (pre bežného cestujúceho viac-menej zbytočné) núkali zástupcovia nemenovanej firmy v SADkách a VUCkách.
Prednášky o tarifných a vybavovacích systémoch na ŽU boli komplet zhodné s webovou prezentáciou firmy. A aj systém Check-In - Check-Out určite v SAD CA vymysleli sami, však?
Re #3889 810zssk: A všetci zrazu pocítili za zbytočné mať časové predplatné lístky.