Reakcia na: S499.1023 #3152:
A naco by som sa to biflil, ked s tym nikdy pracovat nebudem? Nepotrebujem do seba tlacit odborne veci aby som mohol zodpovedne povedat, ze ta a ta linka ktorou cestujem chodi preplnena a potrebuje posilnit alebo zmenit trasu, alebo to, ze elektrickove linky stoja za figu. Nehovorim menovite o tebe, ale casto dopravu posudzuju a robia ti co sa v nej viezli naposledy za komunizmu a preto nedokazu realne posudit ako chodia linky ne/vyuzite. Ked sa ozve vsak niekto kto denne cestuje na nejakej trase je odbyty kopou odbornych kecov. A 1000 sebelepsich teorii a posudzovani dopravy spoza kancelarskeho stola je nic v porovnani s poznatkami od cestujucich, ktori na vlastnej kozi testuju kvalitu dopravy.
Juraj
Dosledky:
1/ Ani v zastrckach nemusi byt 230 Voltov +/- 10% ako hovori norma, ale kludne len 182 alebo 276 V, lebo normy nie su zavazne, len doporucujuce.
2/ Hocijaky vyrobca pristrojov ich uz nemusi zoskrutkovat (nezavaznou) normou predpisanymi zavitmi M4, M5, M10 atd, ale kludne zavitom 7,367894 - a kde na to zozenies kluc, je tvoj problem.
3/ Pokial na dopravnom zariadeni nie je predpisany obrazok autobusu (trolejbusu, elektricky) v modrom ramiku (zodpovedajuci aj v "nezavaznej" norme prislusnej dopravnej znacke Zastavka autobusu z prilohy pravidiel cestnej premavky), nejedna sa o oznacnik, ale o "stojan BUS" a moze tam stat hocikto, aj trabant. Zachranit to moze iba vodorovne dopravne znacenie, ktore je chvalabohu zavazne.