mna by docela zaujimalo, ci sadka uvazovala, resp. disponovala ponukami aj od inych vyrobcov ako irisbus-u. mne totiz pridu ich busy za pomerne kratku dobu rozhegane - vid citelisy. cela karoseria je strasne v "pohybe", vrzga, klepocu boxy. velmi slusne su na tom po tejto stranke SORy. ich karoseria sice posobi na vonok "umelo", ale zato vzbudzuje dojem konzistentnosti a aj stability. prikladom su toho napr bratislavske, ktore jazdia denne po vytlkoch a ich karoserie su aj napriek tomu tiche (z hladiska otravnych pazvukov a praskania pre cestujuceho). dokonca hlucnost motora je podstatne nizsia. myslim ze otazka komfortu nie je ani pre MHD tabu. co z toho ze citelisy disponuju krasnymi "progresivnymi" karoseriami, ked po dvoch rokoch si clovek mysli, ze sa ten bus za chvilu rozpadne. ja mam teda fakt taky dojem ked idem citelisom a nie je to len tymi nasimi cestami
. uvidim ako dopadnu crossway-e
. uvidim ako dopadnu crossway-e
ed