Milý WTF, ty musíš mať veľmi hlboko zakorenené totalitné myslenie, keď chceš nariaďovať "ujednotenie". Každý má právo myslieť si, čo chce. Ale ak to pokladáš za zmysluplné, môžeš napísať riaditeľovi SAD TN z roku 1988 a vyviesť ho z omylu ? .
áno, v závere sa spomína to testovanie transparentov a hlásičov zastávok na 2 vozidlách. Avšak nebolo to 2x na L8, ale raz na L8 (Globtel) a raz na L5.
WTF? Tak do p94e nech sa ujednotia. Na jednom serveri sa píše ako trolejbusy majú také a také plusy a inde ako sú drahé.
Keď mesto nemá na trolejbusy tak sa vyhovorí na cenu 1km, no nespomenie iné výhody. Dokonca od jedného debila som počul, že trolejbusy spomaľujú dopravu, že ak sa pokazí jeden tak stoja ostatné za ním ? Navyše motor autobusu robí rachot jak zbíjačka, len o niečo menší a trolejbus len rovnomerný nerušivý zvuk a nulové emisie.
Robí niekde v ČR dopravu SAD s trolejbusmi vôbec? ?
No eraser mi vnúkol, žeby som mal zverejniť môj návrh na linkové vedenie MHD TN (špička ráno/sedlo doobedu/špička poobede/večer//víkend):
1: Juh II - ŽST 15/20/15/30//20, ŽST - Kubra 30/40/30/30//40
2: Sihoť IV - Biskupice - Nozdrkovce 60/120/60/120//120, Biskupice - Shoping Zóna 30/120/30/120//120
3: -
4: škoslké spoje ráno tam, poobede späť
5: Juh I - Zlatovská 30/60/30/60//60
6: Sihoť IV - Zlatovská 60/120/60/120//120
7: Kubrica - Zlatovská 60/-/60/-//-
8: Sihoť IV - Juh II 20/30/20/30//60
9: Juh I - Istebnícka - VOP - Detské mestečko - Záblatie 60/120/60/120//180
10:*Juh II - Shopping Zone - ŽST - BIlla Sihoť IV (frekvencia spojov sa upraví s ohľadom na kapacitu a potreby linky 2, max. na 30/60/30/30//30).
11: Juh I - Kubrica 60/60/60/60//60
12: -
13: Záblatie - Zlatovce - Istebnícka - ŽST (30/60/30/60//60) - Billa - Sihoť IV (60/120/60/120//120)
14: -
15: Juh II - Zlatovská (30/60/30/60//-) - Záblatie (60/120/60/120//-)
16: -
17: Juh I - ŽST (TRENS) 40/60/40/60//-
18: Juh I - Sihoť IV 60/60/60/60//60
19: Juh II - VOP 60/-/120/-//-
20: ostáva
21: Juh II - Potočná ZŠ 60/120/60/120//120
22: Juh II - TRENS expres 30/-/30/-//-
23: Juh III - ŽST 40/60/60/60//120
28: Juh III - Sihoť IV 60/60/60/60//120
50: každú hodinu spoj
Opätovne by som v prípade potreby zaviedol aj spoje L7 Kubra - SAD na preťah vozidiel, ak to bude potrebné kvôli prejazdom. Prejazdy by sa primárne riešili linkami 5,6,7,15. Kapacita L1 ráno bude postačovať 15min, pretože TRENS-spoje budú riešené expresne po električnej na L22. L8 aj v špičke postačí 20 min, ak bude presne rozvrhnutá a zohľadnia sa aj spoje L18,21,28, pričom sa večer rovnako ako na L1 posilní na 30 min. interval. Na L6 dôjde k úbytku spojov, ale naopak predĺžia sa vybrané spoje L13 na sihoť tak, aby bol zachovaný súčasný počet spojov a ich optimalizácia. L1+8 ako aj L11+18 budú v dokonalom preklade na spoločnom úseku trate, rovnako konečne sa zrušia súbehy 8+18 a 11+17 ako aj 5+9 a najmä 23+28.
* - Pokiaľ nebude dokončené Laugaricio Shopping center, linka 10 premávať nebude.
No hej, ale SAD-ka také dačo aj dokáže? Nechcem byť ironický ale SAD-ka kým robí dopravu tak ma štípe v zadku ? zas na druhej strane CP sú aspoň pravidelné a vaše spoje nemajú 3 až 6 variant ako v Trnave kde je to ozaj krieg ☠
Ok, odpovedám a vysvetľujem.
L1 má fixnú trasu, čiže stále ako je uvedená v návrhu. A L8 spája Kubru a Juh všetkými spojmi, tam niesú alternatívy, len nechodí na stanicu. Spojenie Stanica - Kubra robia linky 13 a 23.
L21 som dal preto, ako dal lebo sedí s odchodmi linky 3 z Vlárskej. A jej zrušenú trasu po Električnej vykonáva oveľa kapacitnejšia linka 23 s intervalom 20/60/20//60. L21 je oproti "mojej" L23 neporovnateľne slabšia, teda ide o pravidelnejšiu obsluhu Električnej. A ešte by som chcel dať do pozornosti, že zastávka Soblahovská č.d. 49 je neobsluhovaná, čo si asi nikto nevšimol. Ako riešenie by som nahodil umiestnenie zastávky na križovatku Soblahovské x Dlhé hony alebo na ulicu Dlhhé hony kúsok za križovatku v smere do mesta.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
capaCity
Tvoj návrh je oveľa reálnejší, ako ten včerajší eraserov. ?