Reakcia na: irizar #2624:
To že cúvne nie je problém v prevodovke ale v tom, že spojka zaberá celkom hore (nič príjemné). To čo opisuješ som zažil na najhoršej košickej linke a zhodou okolností tiež na B952 a trvalo mi dosť dlho kým som sa do toho dostal. S prevodvkou a 1-kou to nemá nič spoločné.
irizar
A osobne na špecializáciu vodičov na nejaký konkrétny typ veľmi neverím. Keby ho napríklad dali na Cross alebo Citelis a niekedy by došlo k situácií, že by musel ísť narýchlo von s 952E, bola by to pekná komédia, keby sa najprv nevedel dostať do busu a potom by hľadal, kde že sa zapínajú baterky, otvárajú dvere a podobne. Podľa mňa by si každý mal odmakať aspoň mesiac na každom type vo vozovom parku.
A ďalšia vec... VŠETCI chodia zámerne s predstihom? VŠETCI fajčia vo voze? VŠETCI kašlú na tabuľky? Nie, je to iba zopár špécií, aké sa nájdu úplne v každom podniku, aj v tom najlepšom. Lenže nezaujatý pozorovateľ by z tejto diskusie vyvodil dojem, že celá trenčianska SADka je jedna veľká anarchia a všetci vodiči do jedného sú banda neschopákov, z výnimkou toho jedného vyrazeného, ktorého mathre tak ohnivo obhajoval (a z ktorého sa vykľul zlodej, ak sa dobre pamätám). A už ma to začína yebať, pretože náhodou viem, že väčšina z nich si chce len normálne robiť svoj džob, ktorý je setsakra náročný, mizerne ohodnotený a verejnosťou vnímaný ako totálne podradný...