neprikupia aspoň jedno nizkopodlažne klbove vozidlo viem že vozovy park sa pred nedavnom obnovoval ale jedno klbove nizkopodlazne vozidlo je dosť malo ...aj ked viem ze peniaze niesu... jeden je male cislo
áno, je to hrozné, že tie wc nie sú. Možno to kompenzujú tými prejazdmi cez celé mesto na závod... Takto sa vodiči môžu vymočiť len na stanici a vo vozovni. Určite by na Juhu I a II či Sihoti VÚO bolo dobré takéto riešenie, aby aspoň na jednej z konečných bola možná cik-pauza.
citam zilinsku diskusiu a napadlo ma ze v TN nemaju vodici zabezpecene nikde WC, jedine tak na stanici. napr. na Gen. Svobodu, na otocke to dost pachne hlavne teraz v lete ked vodici curaju priamo na cestu kde potom cestujuci vystupuju, myslim ze by bolo velmi vhodne spravit WC aspon na spominanej konecnej kde prestavkuje asi najviac busov, mozno este na Sihoti
Pýtal sa ma známy, že či niekedy v TN chodí ako nočák kĺbový autobus...otázka neznámeho, vcelku pochopiteľná. Argumentoval, že v BB bývajú prvé nočáky natrepané (čo potvrdzujem). Avšak, sú tu isté rozdiely:
-v BB stojí lístok 14/7 SK bez karty 13/6 s kartou
-v TN stojí lístok 25 Sk tak či tak
- v TN si nočák robí čo chce, chodí kade chce a kedy chce
-v TN ide nočák najväčší črep /jeden z najväčších črepov/, pričom aj tak na Juh minule ním išlo 8-10 ľudí, na sihoť tiež zo 6, ktorí mali výlet po celom nočnom meste
-v BB to tiež nie je ideálne
urcitu dobu, vidi sa mi ze medzi augustom a oktobrom 2006 premaval klb presne na vami menovanom spoji;-) takze tak asi premava aj teraz, teda na 5.30, 6.03 do maja to robila #38/43 ale momentalne jazdi jedna z tejto dvojice rano na L28 a druha na starom poradi #21 cize L23,15 cize ten klb tam kludne moze byt ale zasa je otazka co robi ked dojde 6.28 na Juh, hodinu prestavka? asi tazko
Dnes ráno 06:05 na zastávke Opatovská VÚO dorazil kĺb na L8 #51 a zároveň sa chystal na ďalšiu linku /neviem ktorú presne, ale keďže z Juhu ide 07:30, tá sa to dopasovať/. Zároveň videný o 06:05 kĺb na L1 odchádzať z TRENSu na Štefáničku.
áno, presne tak, dobre si pamätáš.
Re #2266: tiež som tak uvažoval, je blbosť aby Shopping zone bola bez MHD. Už teraz tá cesta do Turnej je preťažená.
podla mna je to chyba v palubno pocitaci, ze tam nieco zle pomackali a co som pocul, tak ked to nejde na prednej, tak to nejde ani na boku lebo su prepojene a vsetko zalezi od prednej tabule.....na emtestoch to tak neni, ked nejde zadna ostatne idu normalne a naopak....
Zlatovská ulica (a súčasná trasa L5, 6, 7, 15) je ideálna pre dopravu 1/2 obyvateľov Zámostia (tá druhá je riešená L3, 13, 9, a +-19), nachádza sa na nej vozovňa, je v blízkosti cca. 8 škôl, plánovaných nových obytných komplexov, priemyselných podnikov (aj keď tam pripúšťam útlm) atĎ.
V budúcnosti vidím určite predĺženie L 15 (alt. L5) za dobrý nápad a to po Brnianskej, tak ako kedysi a do PP Bratislavká a Záblatia (a zrušenie L3) , zastávku VHS (VOD-EKO) zrušiť a umiestniť ju k bývalej CEVE; takáto linka by uspokojila aj obyvateľov Záblatia a po novom moste takisto trasovať nejakú linku skôr by som bol za novú linku, ktorá by mohla obsluhovať aj OZC laugaricio.
Pravdou však zostáva, že Zámostie je ešte stále JEDNOZNAČNE najpriemyselnejšou časťou TN a podľa plánov MsÚ to tak aj zostane výstavbou PP Bratislavská.
A neviem či to nebolo aj z iniciatívy Zamaroviec, že si vystačia s PAL.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan005