Reakcia na: 810zssk #1754:
aj tak si myslim, ze je dobre to, ze trat pojde cez mesto, neviem ako by to bolo keby napr. z Juhu cestujuci k vlaku museli chodit niekde do zavazia, ako by sa tam tahala MHD, alebo to ze aut. stanica od zeleznicnej by potom boli od seba niekolko kilometrov. zrejme to bude dobre tak ako to bude, spravia sa nove podjazdy a stary zel. most urcite tiez najde dobre vyuzitie.
milan005
#21 - L1/8 len v "x"
#01 - L18/5
#02 - L11/18/5
#03 - L2/6/13
#04 - L21/23/28
#05 - L8/15
#06(81) - L17/11/5
#07(37) - L2/6/8/15
#08(83) - L1/17/19/21/5 prip. 18
#09(82) - L2/6/8/15
#10(87) - L1/17/19/21/5 prip. 18
v zatvorke su vozidla ktore by Citelisy nahradili, s tym ze 37 by sa presunula namiesto 84, ktora ma byt vyradena avsak jej poradie nieje vhodne pre citelis, pretoze ma len malo spojov a tym padom by sa 07/09 mohli striedat ako doteraz 37/82. Na L18 by som navrhoval zaviest celodenny 60min. interval avsak to je s jednym vozidlom nemozne, preto som za, aby sa vozidla striedali navzajom medzi linkami ktore jazdia na jednu konecnu, prip. minimalny pocet prejazdov ale nie v spicke. Na L5/6/13/15 by vozidla mohli robit zjazdy a tankovanie do SAD. Na L19 by som ponechal Citelisy tak ako tam dnes jazdia 83/87, jedna z 2 liniek ktore idu z JuhuII. k nemocnici, prip. 08/10 aj na L3. a dalsie linky s hojnym vyskytom NP by mohli byt 1, 2, 8, 11. Taktiez by sa mali objavit NP aj na JuhuIII avsak tam som zasadne proti akymkolvek klbovym vozidlam a naopak som za posilnenie solo spojov. Klbove vozidla ako sme uz viaceri vraveli v takomto nasadeni: L1-(3)šp.+sedlo(2-3) L8-(1)šp.+doobednajsie sedlo(1) L15-(1)šp. s tym ze NP by jazdil striedavo medzi L1 a 8, tak aby mu vychadzali prestavky a zjazd, vyjazd, tankovanie by robil nejaky ten spoj na L15. Premavka autobusov by mala byt silnejsia poobede, pretoze ten utlm proti povodnemu CP je vyrazny. Na L8 by som povedal minimalne o 50% menej podvecernych spojov. takze L1/8 vecer obe interval 30 min. ak by nebola dostatocna vytazenost mozu jazdit sola, ale myslim ze vytazenost bude pri dobrom preklade.