ja mam pre vas taky navrh ako co by ste tam este mohli dat:
nieco take ako denny rozpis spojov, a autobusov: npr: 76 je pokazena, dnes ide zaloha ta, a ta...
dnes jazdila #78 namiesto #81 a taktiez aj 77 namiesto 83 cim som bol trochu pohorseny, ze na 77 sa posledne dvere pri zatvoreni vobec nezaistia poistkou a decka sa s tym hrali normalne to rukou pootvorili, myslim ze dost nebezpecna vec. a taktiez som si vsimol na Citelise 03 vpredu namiesto elektronickej mal len plastovu tabulu, elektronicku mal pokazenu uz v sobotu.
Samozrejme, ze cital. Stranku doplname okrem beznej dennej roboty "za pochodu" a sme vdacni vsetkym prispievatelom iMHD, ktori nam svojimi postrehmi a opravami pomahaju www.sadtn.sk testovat a doladovat. Este raz VDAKA !!!
pokial viem na L5 jazdili v "a" klby len vo vynimocnych pripadoch, napr. na Sviatok vsetkych svätych. a na l. 22 tiez to bolo dost vynimocne klb, pamätam si, ze uz pred r. 2002 jazdilo solo, dnesne vozidlo #78 vikendy na L22, este bez reklamy TRENAB, mal taku puklinu cez predne sklo. na L1 este po presunuti na JUH2 jazdili klbaky cez vikend, neviem ci aj 3 ks nie za najlepsej ery. ale neskor uz to bol len jeden a to Ikarus TN-680AM a neskor uz aj ten len vo vynimocnych situaciach:) ale myslim ze toto stiahnutie klbakov cez vikendy malo svoje odôvodnenie, pretoze cestujucich neustale ubudalo a snad este aj ubuda. moj nazor je taky, ze v momentalnej situacii klb v prevadzke nieje treba v "a", teda pozname niekedy ze spoje na L1 iduce k Maxu chodia slusnejsie vytazene, lenze to by sa jednym vozidlom nevyriesilo, pretoze to by to nestihalo za hodinu obiehat.
je to tak, hoci dovtedy boli najmä linky 1,5,8,18 a 22 aj v "a" čisto kĺbové (na L1 boli 2 kĺby pri intervale 30min, na L5 - 1/60, L8 - 1/60, L18 - 1/60, L22 - 1/60*).
Teraz by možno bolo vhodné aspoň v sobotňajšie dopoludnie na linkách 1,8,28 nejaký kĺb nechať, avšak vzhľadom na súčasný CP je to otázne. Najmä L11 s intervalom 60min býva dosť obsadená aj cez víkend.
cez vikend klbove autobusy v TN nejazdia cca od r. 2004. povodne vozidlo #76, ktore teraz nahradil Citelis jazdilo aj vikendy, teraz zan pravdepodobne jazdi nejaka nahrada v podobe B952. co sa tyka NP vozidiel, tak cez vikend jazdi #01 na L18 a 1 spoj na L6, #03 na linkach 1, 2, 6, 8, 13 a jedna z dvojice #02/05, tie jazdia na L5, 6, 8
MHD v Púchove vykonávajú dve spoločnosti a to SAD TN a ADP Púchov. ADP má oficiálne licenciu a dostáva aj dotácie, SAD síce má nejakú licenciu ale na základe rozhodnutia súdu nedostane žiadne peniaze, tak to vidím, že zachvíľu SAD skončí v Púchove, neverím, že je to až také lukratívne a výnosné.
mam uz zachytenu celodennu vypravu Citelisu18M, kto by ste ho chceli odchytit a mate o nu zaujem napiste na mail, rad poslem a tiez zhanam niekoho kto by chcel spolupracovat na zostaveni poradi jednotlivych busov, cize ktory bus jazdi na ktorom spoji. dik;-)
dnes som bol znovu trochu nasrdeny mimopracovnou aktivitou niektoreho vodica:) v Citelise #05 je prelepeny vnutorny elektronicky transparent takou tou samolepkou na ktorej je preskrtnuty hamburger. je to chory rozum hentam to nalepit. dalej metlu ma vodic polozenu na lavej casti prednych dveri. keby nahodou otvori aj tuto cast tak lahko moze niekomu pristat na hlave.
inak #21 je tipicky priklad logiky...ma za svoju nie dlhu dennu prevadzku 5 alebo dokonca 6 prejazdov a to neratam rano vyjazd z vozovne, potom ich moze byt az 7. a pri tom konci 11.43 spoj na l. 1 na Juhu a l. 15 ide 12.00, preco by nemohol vykonat spoj na nej? lez sa trepe za mosty naprazdno. a takto je to pri vsetkych busoch, ze prejazdy tvoria cca 30% vsetkych spojov, ak by sme ich ratali medzi spoje. a to niekedy su take hlupe, napr. medzi 83/87 okolo obeda ide jedna z nich z Juhu 1 na Juh 2 a v tom istom case druha zasa naopak, vacsinou sa obidu pri trznici:) preco by nemohli ostat kazda na tej istej konecnej?
no tak s tym C18M suhlasim, pomaly by sa stav klbovych vozidiel zacal blizit zaslej slave ked ich bolo 11 kusov:) ale tie 12M su mi neni sympaticke, to uz radsej naspät #85;-) a uz som zistil kde sa zasiva C18M behom medzery medzi 8.40 ked skonci na l. 8 na Sihoti a 10.40 ked vyraza na l. 1 z Juhu. medzi tymto robi prejazd zo Sihote na stanicu kde nasledovne ide 8.50 na l. 23 na Juh 9.20 spät a 9.50 zo stanice na Juh, nasledovne prejazd z Vychodnej na Gen. Svobodu. takze uz mame rozlustenu celu vypravu 18M este poslednu vec zistit ci robi posledny spoj na l. 15 17.45. pre zaujemcov niekolko veci z dnesnej vypravy:
rano este #79 v zalohe, poobede uz jazdila #72. #78 v zalohe za #32. #77 stale zalohuje za #83.
Na stránke SAD TN pribudli trasy ďalších liniek. Chyby sú /žiaľ/ nasledujúce:
L4: v smere do Kubrice nie je zakreslená zastávka Potočná ZŠ
L13: v smere do Kubry nie je poznámka o spojoch označených po Kubru, ale len po Billu. Je to neprehľadne, aj keď v zásade to ujde.
L15: premiešané farebné zobrazenia u jednotlivých smerov. Nie je dodržaná farba.
L16: zakreslená neexistujúca zastávka na Nálepkovej s smere na Sihoť.
Očakávame trasy L18-L50.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka
L4: v smere do Kubrice nie je zakreslená zastávka Potočná ZŠ
L13: v smere do Kubry nie je poznámka o spojoch označených po Kubru, ale len po Billu. Je to neprehľadne, aj keď v zásade to ujde.
L15: premiešané farebné zobrazenia u jednotlivých smerov. Nie je dodržaná farba.
L16: zakreslená neexistujúca zastávka na Nálepkovej s smere na Sihoť.
Očakávame trasy L18-L50.