Reakcia na: TomoSK #14002:
Teraz uplne odveci ale na toto by si mohol poznat odpoved, popripade milan005...Zevraj sa kedysi v davnych casoch planovalo tade chodit. Koli tomu bola vybudovana aj nika oproti studnicke(dnes su z toho parkovacie miesta podobne ako na Sihoti). Pocitalo sa s tym ze druha cesta z Juhu bude zo Saratovskej rovno dole na Partizansku(od pohladu z mapy to aj vychadza) ale koli nestabilnemu podloziu na Juhu a zasahu vtedajsieho komunistickeho vedenia sa od toho upustilo. Udajne dokazom toho je aj ta pravotociva zatacka ktora je mierne podsadena. Toto mi hovorili viaceri pamatnici, zial nikdy som nemal moznost si to overit, vo volnom case som sice trochu patral(napriklad materialy od p. Brabenca) ale docital som sa len o ciastkovych potvrdeniach(zahradkarska oblast, nieco s clenom UV KSC atd) ale nic konkretne. Ak by niekto mal nejake relevantne materialy, budem rad.
theo
Alebo radikálnejšia zmena... Posunúť L23 na odchod zo Stanice na :55 minútu. Stále znesiteľných dvadsať minút na čakanie na prípoj od rýchlikov zo Žilina a expresy od Bratislavy.
Štyri minúty po príchode osobáka zo Zlatoviec (aj keď asi minimálne využitie), tri minúty po L1 zo Sihote, tri minúty po celej pri Nemocnici (chytí šikovnejších zdravotníkov, ktorí o osemnástej/šiestej za sebou zabuchnú dvere na ambulancii).
V opačnom smere, ak dobre pozerám, by zrejme pod Juhom bol možný prestup a L8 na Sihoť (víkendy) a tiež možnosť prestupu na/z Juhu II (cez víkendy tam na L8 a späť z L7). A stále by bol prípoj na niektoré diaľkové vlaky.