Reakcia na: Viko #13420:
Skôr než na dopravcu mi to príde ako otázka na mesto, čo je ochotné (a schopné) zaplatiť. Nie som právnik, ale v zmluve je definovaný počet vozidiel a predpokladám, že akákoľvek zmena, obzvlášť nahor, musí byť nejakým spôsobom dofinancovaná. Ak by sa klbáky nasadzovali systematicky na jednu linku, tak na nej budeme prirodzene mať ako celodenné, tak aj delené zmeny z pochopiteľného dôvodu - nerovnomernosti dopytu sedla vs. špičky. Bežné opravy sa pokojne môžu robiť v medzidieli medzi rannou a poobednou časťou (namiesto parkovania pod Juhom), v prípade nehôd, vážnejších porúch alebo čo ja viem čoho ešte mi príde omnoho vhodnejšie držať v zálohe nejaké sólo namiesto klbáku. Za bežných okolností takýchto dní, kedy bude potrebná náhrada, by nemalo byť veľa.
Michal Mazánik
Prvé nasadenie sa podarilo až po tretej opakovanej žiadosti, počas Adventu 2021. Tento rok je to teda už tretia sezóna (druhá s TD) a myslím si, že vyťaženosť dokazuje opodstatnenosť tohto kroku. Ale opäť to bol beh na dlhú trať.