Dnes som pripravil radikálny i konzervatívny návrh nového linkovania, konzervatívny:
1 Juh II - stanica - Kubrá 30/30/60
2 Sihoť IV - stanica - nemocnica - Nozdrkovce 30/60/120
3/13 Juh I - nemocnica - Old Herold - Istebník - Zlatovce - Záblatie - Zlatovská - nemocnica - Juh II 30/60/60 (13 opačne)
4 bez zmeny
5 bez premávky v "a" len po Brnianska
6 Záblatie - Zlatovce - stanica - Sihoť IV 30/60/60
7/17 bez zmeny
8 bez zmeny
11 bez zmeny
22 bez zmeny, premávka do 0:30
24 bez zmeny, 30/60/30 (ranná špička tak ako je teraz)
25 bez zmeny
28 be zmeny, 30/60/60
1 Juh II - stanica - Kubrá 30/30/60
2 Sihoť IV - stanica - nemocnica - Nozdrkovce 30/60/120
3/13 Juh I - nemocnica - Old Herold - Istebník - Zlatovce - Záblatie - Zlatovská - nemocnica - Juh II 30/60/60 (13 opačne)
4 bez zmeny
5 bez premávky v "a" len po Brnianska
6 Záblatie - Zlatovce - stanica - Sihoť IV 30/60/60
7/17 bez zmeny
8 bez zmeny
11 bez zmeny
22 bez zmeny, premávka do 0:30
24 bez zmeny, 30/60/30 (ranná špička tak ako je teraz)
25 bez zmeny
28 be zmeny, 30/60/60
milan005
Avšak tá 5/9 by pripojila k celej MČ Západ aj stanicu a nepotrebovala by nikde "za štrekou" obratisko. A tiež by sa nikde s ničím odchody týchto liniek "nepobili" lebo časy noevj L5 sú totočné so súčasnou na starej trase a novej L9 do veľkej miere totožné s L7/17. Aj keď kto vie či aj otáčanie a pauzovanie na stanici nemôže byť raz problém.