Reply on: draxter #13309:
Vedel by som sa stotožniť. Možno ak by pár úprav:3 ponechať ako je - v špičke 20-30 min. a možno zvážiť dopoludňajšie sedlo 60 min.
5 ponechať ako dvojičku k L9 s tým že v rozsahu súčasnej L5 predĺžiť zo Zlatoviec až na stanicu (Juh I), zvyšok "odkrojiť" z L7/17 a prehodiť na L9 (Juh II).
7/17 ponechať ako je ale bez víkendovej dopravy.
15 nevytvárať - ponechať 3 a 7/17.
23 a 28 ranná špička by si zaslúžili spoločný interval 20 až 15 min práve na úkor ráno nejazdiacej L24.
Poobede už je silnejší ťah obchodná zóna ako Východná. Mohlo by to skopírovať potreby cestujúcich. Zaujímavé by boli číselné údaje zo štatistík.
Kombinácia pre Kúbrú 2, 11 a 23 znie celkom zaujímavo...Ale v prvom rade nech sú dobudované zastávky Pred polom a Žilinská kde majú byť a až potom to riešiť. Lebo sľuby sa sľubujú...
Ale pokiaľ sa najprv spraví a potom čaká na sľuby tak sa nesplnia.
milan005
Avšak tá 5/9 by pripojila k celej MČ Západ aj stanicu a nepotrebovala by nikde "za štrekou" obratisko. A tiež by sa nikde s ničím odchody týchto liniek "nepobili" lebo časy noevj L5 sú totočné so súčasnou na starej trase a novej L9 do veľkej miere totožné s L7/17. Aj keď kto vie či aj otáčanie a pauzovanie na stanici nemôže byť raz problém.