Reply on: draxter #13309:
Vedel by som sa stotožniť. Možno ak by pár úprav:3 ponechať ako je - v špičke 20-30 min. a možno zvážiť dopoludňajšie sedlo 60 min.
5 ponechať ako dvojičku k L9 s tým že v rozsahu súčasnej L5 predĺžiť zo Zlatoviec až na stanicu (Juh I), zvyšok "odkrojiť" z L7/17 a prehodiť na L9 (Juh II).
7/17 ponechať ako je ale bez víkendovej dopravy.
15 nevytvárať - ponechať 3 a 7/17.
23 a 28 ranná špička by si zaslúžili spoločný interval 20 až 15 min práve na úkor ráno nejazdiacej L24.
Poobede už je silnejší ťah obchodná zóna ako Východná. Mohlo by to skopírovať potreby cestujúcich. Zaujímavé by boli číselné údaje zo štatistík.
Kombinácia pre Kúbrú 2, 11 a 23 znie celkom zaujímavo...Ale v prvom rade nech sú dobudované zastávky Pred polom a Žilinská kde majú byť a až potom to riešiť. Lebo sľuby sa sľubujú...
Ale pokiaľ sa najprv spraví a potom čaká na sľuby tak sa nesplnia.
milan005
Možno povieš nech by to bola L28 ale bojím sa znovu že Sihoť má ťažnú silu najmä doobedu. Večer je slabá. Vidno na posilnenej L8 cez prac. dni po 20tej hodine.
Som skôr zástanca (napriek tomu že sa najradšej doveziem na Saratovskú) aby vo večerných hodinách išli spoje do stredu sídliska, odkiaľ to má každý rovnako ďaleko ale zato pravidelne.
Z Východnej na Saratovskú a opačne je to ďaleko napešo ale z Gen. Svobodu prejdú všetci.
Tá L2/12 je zapeklitá lebo na J. Zemana by bol problém zriadiť zastávky na opačnej strane a chodiť po Jesenského by bolo vynechanie najdôležitejších zastávok čo sa týka nástupu nie obslužnosti a to Beckovská a Nemocnica + problém s odbočením na Dolný Šianec pri lekárni.
L9 by jazdila mimo času jazdenia L5 inak by boli identické okrem vetvy na Juhu a to práve preto aby sa cez víkend a večer išlo zo stredu sídliska.
Neviem či má Saratovská živnú pôdu cez víkend na 20 min. interval, L5 tu do r. 2016 tak jazdila a stalo sa mi že som v autobuse išiel aj sám (doobedu).
Ale nehovorím že je to úplne zle, možno pošpekulovaním...
Rozvediem to. Ak by to bola L5 aj cez víkend, z Gen. Svobodu by vznikla medzi 15 a 45 diera, ktorú teraz L7/17 dopĺňa. Ale ak by sa napr. L25 dala do času "25" po každej hodine potom by sa docielilo to, že Pod Juhom by bol prestup na L5 a pri drobnom posune L23 a 28 aj na ne. Avšak L28 už by sa nebezpečne približovala času odchodov L24 čo nie je vhodné.
Preto by som radšej ten stred sídliska a pravidelný 15 min. interval.