Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Kde a kedy jazdia Karosy B 961?
Dopredu ďakujem za odpoveď
Reakcia na: Marek6283 #12674:
zjavne, vidím to tak, že okrem L6 musí vzniknúť ešte jedna nosná linka (ja by som bol za L13), tak aby obslúžila tú časť, ktorú neobslúži L6.
Len ako príklad poviem, že L6 obslúži Zlatovskú ul. a Záblatie, tak L13 Detské mestečko, Vinohrady a Istebník. Ideálne by bola konečná tak, aby linka prestala jazdiť okružne.
Je však potrebné i spojenie so Zlatovskou (školy, práca) a preto v "x" by ostali.

Návrh:
3 Juh I - Dlhé Hony - nemocnica - Braneckého - Old herold - Istebník - Vinohrady - Zlatovce - Brnianska - Zlatovská -nemocnica - Juh I (60/60/120) jednosmerne
13 protismerne linke 3 (60/60/120)

5 Juh I - Dlhé Hony - nemocnica - Braneckého - Zlatovská - Záblatie (60/60/-)

6 Sihoť - žst - Hasičská - Zlatovská - Brnianska - Záblatie (a vybudovať zastávku pred kruháčom v Zlatovciach pre peší presun do Zlatoviec) (30/60/60)
Reakcia na: kvorka #12673:
To Zamostie je dost problematicke,teraz uz prebieha vystavba domov aj na ul.L.Starka medzi Piestanskou a Brnanianskou a iste by malo do buducna vyznam keby aj tadial jazdila MHDcka s dvoma zastavkami na znamenie...len nejak lisiacky vymysliet linkovanie..lebo nie je riesenim aby bus siel cez vsetky tie rovnobezne ulice co trva dost dlhy cas/Starka,Zlatovska,Bratislavska,Vinohrady/ ale zaroven prepojil co treba a co ludia vyuziju a potrebuju...a samozrejme v pravidelnych intervaloch...
Reakcia na: draxter #12657:
Mesto si ale najprv musí uvedomiť, čo chce:
- najvyťaženejšia trasa Juh - Sihoť by mohla byť linkami 1 a 8 pokrytá dokonale
- chýba otoč v Zámostí, kde ak sa vybuduje bude možné konečne nejako rozumne spojiť Zlatovskú so Zlatovcami zrušiť doterajšie provizórium 3,5,13,27 a 31
- okrem večera na Juhu I a najmä III vidím problém aj na Sihoti, kde linka 24 ide v "x" 20:50 a potom už nič. Spojenie na stanicu by preto po Hodžovej mohlo byť zaujímavé bez nutnosti zachádzky - napríklad presmerovaním linky 4...možnosti sú, len treba chcieť.

Súčasná sieť, hoci je výsledkom kvalitnej práce v roku 2016, potrebuje úpravy nutne.
Reakcia na: kvorka #12671:
ťažko povedať, ale na meste by to mali vedieť, keďže stav vozového parku im dopravca má hlásiť a náklady uplatňuje aj koeficientom s ohľadom na vozidlá
Reakcia na: Viko #12668:
tak to vyzerá už len na šrotovisko. Z akého dátumu je video?
Reakcia na: Viko #12668:
Chudák #61 už to jazdenie má za sebou
Reakcia na: Viko #12668:
Odtiahnuty na zošrotovanie na vrakovisko.
Reakcia na: Feri722 #12665:
Zošrotovaná alebo odvezená? Tu vyzerá celkom nezošrotovane... https://www.youtube.com/watch?v=EUNHhI9qRkY
Reakcia na: S499.1023 #12666:
Kedze určité náklady dopravcu sa riešia ako priemer podľa počtu a druhú vozidiel, tak verím, že 61 vstupuje ako trojnapravove vozidlo do nákladov zvýšeným počtom gúm, spotrebou a pod., hoci reálne nejazdila. A ak je to pravda, tak som zvedavý, ako to kontroluje mesto.
Reakcia na: Feri722 #12665:
Ak to nie je šotofáma, tak by to mal niekto od SAD TN dostať k náhrade.
Reakcia na: kvorka #12664:
Sklamem Ťa. 61 to už má za sebou. Je zošrotovaná.
Reakcia na: PtrkHrnk #12661:
odstavený je (žiaľ znovu a asi definitívne), zošrotovaný isto nie
Reakcia na: PtrkHrnk #12661:
Zošrotované vozidlo bežne má neodhlásené doklady uložené v depozite, hej? 😃
Reakcia na: PtrkHrnk #12661:
Tak z toho som smutný.
Reakcia na: FifoSk #12660:
#61 už je vraj zošrotovaná 😥
Ale za #61 by som bol veľmi rád nakoľko je to môj obľúbený autobus
Reakcia na: kvorka #12656:
Mám aj fotku ale nejde mi ju sem poslať.
Reakcia na: kvorka #12656:
Tak ako nechcem nič hovoriť ale ak teraz vidím na 1 #35 tak očakávam všetko len nie #61.
Reakcia na: Michal Mazánik #12655:
Tie CP mám doma, a vtedy boli aj tie tanečky s lístkami...určite to treba mať čo najjednoduchšie, preto aj linkové vedenie ako píšem v #12653 by bolo vhodnejšie.

K tým úpravám na nosných linkách 1 (+22) a 8 dovysvetlím:
Z Juhu by šli takto v "x" v sedle:
H: 00 (8) 15 (1) 30 (8) 45 (1), čo by znamenalo že Sihoť III a IV a Juh II by boli spojené dvomi najvyťaženejšími linkami, kde by sa mali udomácniť i kĺbové vozy. Konečné Juh II a Sihoť IV v centre panelákovej zástavby sú frekvenciou tiež iste porovnateľné. Hlavne linka 1 by obslúžila miesto slabého koncového úseku Pred poľom - Kubrá oveľa silnejší Pred poľom - Sihoť IV. A na oboch konečných by to umožnilo striedanie vozov medzi linkami 1 a 8, čo najmä pre využitie kĺbových vozov by bolo ideálne pre ich vzoráky, kedy by 4 vozy mohli kmeňovo jazdiť 1+8, piaty 24.

Naopak konečná Kubrá, námestie pre linku 2 je porovnateľná s konečnou Nozdrkovce.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.