Reakcia na: henko151 #5533:
To hodnotenie vychádza rôzne aj podľa toho, kde človek býva. Koľko percent obyvateľov (napríklad Slovenska) má tú trasu naozaj kratšiu a pohodlnejšiu lietadlom? Ako sa ochota využiť letecké spojenie zmení u rovnakej množiny jednotlivcov, keby tie isté odlety od nasledujúceho mesiaca už neboli z BA (/Viedne), ale z KE (/Budapešti) alebo opačne?

Rekordnú rýchlosť 163,02 km/h nedávno dosiahli na švajčiarskej trati s rozchodom 1000 mm:
Čo takto aspoň o trochu menšiu šotoblbosť? Liptovský Mikuláš je o dosť väčšie mesto ako nejaká Trstená. Vo Vitanovej aquapark, Zakopane turistické centrum. Čo takto riešiť spojenie týchto bodov autobusom?
Dávam teda aj sem:
Možno to bude súvisieť aj s tým, že vo väčších sídlach majú krúžky mladých komunistov najvyššiu podporu. Takže logicky, tam, kde nás najviac volia, tam budeme najviac zdierať a maximalizovať rozpočtové príjmy.
Matej M
Možno dlžno dodať, že v germánskom prostredí (vo švajčiarskom aj na inštitucionálnej úrovni) sa dynamicky vyvíja aplikácia, ktorá na základe GPS polohy užívateľa sama vypočíta (najvýhodnejší) tarif využitými vozidlami jednotlivých systémov.
Viď:
https://fairtiq.com/en-ch/