Ten "posledný čas" trvá už dlhšie a čo je horšie, prejavuje sa to už aj na IC - vozia tam bezstolíkové Bmpeer, Bdghmeer bez wifi, ale už sa pritrafil aj Bpeer 29-70. Nevadí, hlavne, že štedro sponzorujeme EC Hortobágy ?
Dalo by sa aj z HBf bez úvrate cez Meidling a potom po spojke, kadiaľ jazdili na Kledering kedysi EC z Westbf na Ostbahn. Len časovo ke to blbosť.
Najlepšiepre pre ľudí by bolo ale íst po S-bahn Stammstrecke, obslužiť Praterstern, Mitte a VIE.
Keď sa tam aj Westbahn dostal, možno by to bolo reálne.
Osobne by som tiez mal na mieste RJ tendenciu tie vlaky potiahnut priamo na viedenske letisko, ale znamenalo by to vynechanie Hautpbahnhof (uvrat je tam zrejme nerealna). Otazka teda je, ktora stanica je dolezitejsia: Hautpbahnhof, alebo Flughafen Wien? Povedal by som ze samotny Simmering ma dost dobre spojenie do mesta na to aby absencia Hbf az tak nezavazila. Na druhej strane to, ze odvoz od vlakov bude robit minibus naznacuje kolko cestujucich na letisko Vieden ocakavaju.
Moj predpoklad je, ze sucasny model bude pre cestujucich na letisko neatraktivny a budu nadalej uprednostnovat autobusy. Cize ocakavam ze tie minibusy skoncia pomerne rychlo.
Zaujímavé riešenie keď teda vlaky Regiojet pôjdu na Hauptbahnhof (a nie na letisko Schwechat). Ten minibus bude od nejakého rakúskeho dopravcu? A vodiči sa tam budú striedať Rakúšania? Tam teda stevardka nebude?
Tá cena prenájmu nie je nejako nevýhodná, pohybuje sa v bežnom rámci. Zaujalo ma ale, ako sa Zločinecká vychvaľuje, že UŽ po 25 dňoch neschopnosti mašiny majú nárok na výpadok platieb. My ho máme po troch dňoch neschopnosti.
Jasné že bol. Hocijaký náter čo by nakreslilo dieťa 2. ročníka v škôlke by bol krajší ako toto.
Tiež som si myslel že to je vtip keď som to videl prvý krát.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk