Predpokladám, že ich rozdelia po všetkých prevádzkách. Tento rok treba vyradiť dve C954E v levickej a šahskej prevádzke, jednu C10,5 zo Štúrova a predpokladám návrat dvoch nitrianskych Crosswayou naspäť. Zvyšné predpokladám, že nahradia najstaršie Crosswaye, ktoré by mohli nahradiť Karosy a C 10,5 na KN zmluvných dopravách.
V posledných rokov v Európe vznikajú nové, resp. sa rozširujô trolejbusové a električkové prevádzky, aj v menších mestách.Nechce sa aj Sk uberať touto cestou?
To znamená najmä, že je potrebné utratiť čo najviac peňazí. EMU z Plzne nepovažujem za nepodarky a takáto podmienka nezabráni účasti ani Plzne ani Mórica cez účelovo vytvorené leasingovky.
To je mi jasné, že aspoň 2 roky sa toho veľa nezmení. Pre mňa je skôr zaujímavejší fakt, že ak tomu dobre rozumiem, tak súťaženie nového dopravcu na 131 sa zrejme nechystá, ak ZSSK toto rieši na najbližších 10 rokov pomerne otvorene aj pre túto trať.
Už v tých dokumentoch k PTK sa uvádza, že jednotky a súpravy by mali byť vyrobené v 2018 a neskôr, čiže s najväčšou pravdepodobnosťou pôjde o komplet nové vozidlá. ZSSK evidentne zvolila takúto formu prenájmu (či skôr leasingu) len preto, aby získala vlaky od normálnych výrobcov a nie ďalšie nepodarky z Plzne či od Mórica.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.