Ak sa nestane nejaký zázrak, tak medzištátne osobné vlaky na trasu "Kúty - Brodské - Lanžhot - Bŕeclav" sa už nevrátia ani keď bude tá trať zrekonštruovaná. Video od 2 min 30 sec. https://youtu.be/bZQZFPN2xzE
Tie osobáky jazdili 7 dní v týždni niekoľkokrát za deň od skorého rána až takmer do večera. To tam vážne nie je dopyt ani po autobusovom spojení?
Chápem neúspechu pokusu keď tam asi 2 roky poobedné spoje PO - PIA vykonával slovenský elektrický poschoďák (akoby predĺženie linky S20 z Bratislavy), ale ten malý český motorák 812zssk či čo to bolo, nikdy som ho nezažil prázdny..
Dokonca pamätám si v posledný rok prevádzky, že bol z Břeclavy do Kútov pridaný aj spoj 15:08 h + aj v opačnom smere samozrejme (tuším len PO - PIA), takže išlo to poobede 12:08 h, 14:08 h, 15:08 h, 16:08 h, 18:08 h.
Myslím, že pridanie tých vecí je len otázka času. Ani v iných odvetviach som príliš nevidel systémy (okrem hotových balíkov, predtým predaných inam), ktoré by prišli úplne kompletné. Väčšinou sa veci pridávajú a zavádzajú po etapách.
Keď si dokážu synchronizovať napr. storná ITD, nevidím dôvod aby nešlo synchronizovať toto. Nemusíš odosielať každý úkon samostatne, môžeš to robiť po dávkach napr. raz za 5-10 minút.
"Aha, ja som sa domnieval že kontroly sa evidujú a pri ďalšom použití lístka sa vlakvedúcemu zobrazí či/kde bol predtým nascanovaný."
To by mohlo platiť, ak by POP-ky nahrávali online na server každý jeden úkon, čo pri pokrytí niektorých tratí mobilným signálom je prinajmenšom otázne...
Aha, ja som sa domnieval že kontroly sa evidujú a pri ďalšom použití lístka sa vlakvedúcemu zobrazí či/kde bol predtým nascanovaný. Čo by bolo pre účely zistenia prípadného zneužitia lístka oveľa praktickejšie ako pečiatky (pečiatka je vždy len jedna z prvého použitého vlaku, kým pri elektronickej evidencií by sa dali zobraziť všetky kontroly).
Ďakujem Žiaľ som asi priveľmi veril v progresívnosť ZSSK
Toto treba poslať do DPB, podľa mňa by to bol ultimátny signál zákazníkom ktorí na hlavnej stanici o pol tretej ráno čakajú na autobus 10 minút po odchode, ale vodič ich ani bohovi nepustí dnu, kým zamestnanci sa pekne v buse zahrievajú, o tom čo si o nich myslia
Z článku napríklad:
---
Nemecké mesto Wiesbaden ruší po roku prevádzky svoj program vodíkovej hromadnej dopravy. Ako informuje portál HydrogenInsight, dopravný podnik dospel k názoru, že batériové elektrické autobusy sú omnoho lepšou voľbou
(...)
Autobusy a zelený vodík sú totiž podstatne drahšie než elektrobusy na batériu a drahšia je aj ich prevádzka.
(...)
Mesto Frankfurt od októbra tohto roku testuje 13 vodíkových autobusov a zatiaľ je z ich prevádzkou spokojné, no napríklad francúzske mesto Montpellier nedávno zrušilo objednávku vodíkovej flotily po tom, čo zistili, že prevádzka batériových autobusov bude až šesťkrát lacnejšia.
---
Je čas odkúpiť z tých krajín všetky vodíkové vyradené busy (veď sú takmer nové) a ukázať tým nešikom, že my to s vodíkom narozdiel od nich pri troche snahy dokážeme. (Trošku irónie v tom možno bolo, ale možno ani nie...)
13.11.2022 - Farebná grafika na kaunasských trolejbusoch
4.12.2022 - Zelené trolejbusy v Kaunase
15.12.2022 - Farebné trolejbusy v Kaunase
3.1.2023 - Zaujímavosti z Kaunasu
20.1.2023 - Trolejbusový Kaunas
3.2.2023 - Rôzne pohľady na Kaunasskú MHD
Verejná doprava mala v novembri viac cestujúcich než vlani, naďalej však nedosahovala úroveň roka 2019. Týka sa to železníc aj prímestských či diaľkových autobusov. Najbližšie k predpandemickej úrovni mala MHD. https://e.dennikn.sk/minuta/3206471/
"Trabelssie spravil aj výhodnú investíciu do autobusovej stanice vo Vrútkach, kde vyberá vysoké poplatky za vstup a výstup od miestnej MHD. Tá mu tiež patrí. Mesto Martin mu potom hradí zvýšené výkony vo verejnom záujme."
MHD predsa autobusovú stanicu vo Vrútkach nevyužíva, či?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.