Ak sa nestane nejaký zázrak, tak medzištátne osobné vlaky na trasu "Kúty - Brodské - Lanžhot - Bŕeclav" sa už nevrátia ani keď bude tá trať zrekonštruovaná. Video od 2 min 30 sec. https://youtu.be/bZQZFPN2xzE
Tie osobáky jazdili 7 dní v týždni niekoľkokrát za deň od skorého rána až takmer do večera. To tam vážne nie je dopyt ani po autobusovom spojení?
Chápem neúspechu pokusu keď tam asi 2 roky poobedné spoje PO - PIA vykonával slovenský elektrický poschoďák (akoby predĺženie linky S20 z Bratislavy), ale ten malý český motorák 812zssk či čo to bolo, nikdy som ho nezažil prázdny..
Dokonca pamätám si v posledný rok prevádzky, že bol z Břeclavy do Kútov pridaný aj spoj 15:08 h + aj v opačnom smere samozrejme (tuším len PO - PIA), takže išlo to poobede 12:08 h, 14:08 h, 15:08 h, 16:08 h, 18:08 h.
Myslím, že pridanie tých vecí je len otázka času. Ani v iných odvetviach som príliš nevidel systémy (okrem hotových balíkov, predtým predaných inam), ktoré by prišli úplne kompletné. Väčšinou sa veci pridávajú a zavádzajú po etapách.
Keď si dokážu synchronizovať napr. storná ITD, nevidím dôvod aby nešlo synchronizovať toto. Nemusíš odosielať každý úkon samostatne, môžeš to robiť po dávkach napr. raz za 5-10 minút.
"Aha, ja som sa domnieval že kontroly sa evidujú a pri ďalšom použití lístka sa vlakvedúcemu zobrazí či/kde bol predtým nascanovaný."
To by mohlo platiť, ak by POP-ky nahrávali online na server každý jeden úkon, čo pri pokrytí niektorých tratí mobilným signálom je prinajmenšom otázne...
Aha, ja som sa domnieval že kontroly sa evidujú a pri ďalšom použití lístka sa vlakvedúcemu zobrazí či/kde bol predtým nascanovaný. Čo by bolo pre účely zistenia prípadného zneužitia lístka oveľa praktickejšie ako pečiatky (pečiatka je vždy len jedna z prvého použitého vlaku, kým pri elektronickej evidencií by sa dali zobraziť všetky kontroly).
Ďakujem Žiaľ som asi priveľmi veril v progresívnosť ZSSK
Toto treba poslať do DPB, podľa mňa by to bol ultimátny signál zákazníkom ktorí na hlavnej stanici o pol tretej ráno čakajú na autobus 10 minút po odchode, ale vodič ich ani bohovi nepustí dnu, kým zamestnanci sa pekne v buse zahrievajú, o tom čo si o nich myslia
Z článku napríklad:
---
Nemecké mesto Wiesbaden ruší po roku prevádzky svoj program vodíkovej hromadnej dopravy. Ako informuje portál HydrogenInsight, dopravný podnik dospel k názoru, že batériové elektrické autobusy sú omnoho lepšou voľbou
(...)
Autobusy a zelený vodík sú totiž podstatne drahšie než elektrobusy na batériu a drahšia je aj ich prevádzka.
(...)
Mesto Frankfurt od októbra tohto roku testuje 13 vodíkových autobusov a zatiaľ je z ich prevádzkou spokojné, no napríklad francúzske mesto Montpellier nedávno zrušilo objednávku vodíkovej flotily po tom, čo zistili, že prevádzka batériových autobusov bude až šesťkrát lacnejšia.
---
Je čas odkúpiť z tých krajín všetky vodíkové vyradené busy (veď sú takmer nové) a ukázať tým nešikom, že my to s vodíkom narozdiel od nich pri troche snahy dokážeme. (Trošku irónie v tom možno bolo, ale možno ani nie...)
13.11.2022 - Farebná grafika na kaunasských trolejbusoch
4.12.2022 - Zelené trolejbusy v Kaunase
15.12.2022 - Farebné trolejbusy v Kaunase
3.1.2023 - Zaujímavosti z Kaunasu
20.1.2023 - Trolejbusový Kaunas
3.2.2023 - Rôzne pohľady na Kaunasskú MHD
Verejná doprava mala v novembri viac cestujúcich než vlani, naďalej však nedosahovala úroveň roka 2019. Týka sa to železníc aj prímestských či diaľkových autobusov. Najbližšie k predpandemickej úrovni mala MHD. https://e.dennikn.sk/minuta/3206471/
"Trabelssie spravil aj výhodnú investíciu do autobusovej stanice vo Vrútkach, kde vyberá vysoké poplatky za vstup a výstup od miestnej MHD. Tá mu tiež patrí. Mesto Martin mu potom hradí zvýšené výkony vo verejnom záujme."
MHD predsa autobusovú stanicu vo Vrútkach nevyužíva, či?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.