Tuto je lepsi priklad. Ostrovcekove zastavky, premavka "v protismere" - lebo elina ma dvere na lavej strane. Takto by sa mohli vybudovat podzemne elektrickove trate v BA z HLST pod Palarikovou a Sancovou ulicou na Racko, Trnko, odtial napojit na Mileticku, z nej cez Dulovo nam. na Kosicku ulicu (uz povrchovo), dalej mostom Kosicka do Petrzalky a potom je uz pokoj, mam kopec placu, kade mozem tahat rychlodraznu elinu. 
Azbuka: No neveim, ak ju niekto ovlada, tak privitam ked mi prelozi co tam je popisane.
Ja som si sociku nastastie moc neuzil. Vobec mi to nechyba.

Azbuka: No neveim, ak ju niekto ovlada, tak privitam ked mi prelozi co tam je popisane.

riko
P.S. v CP je čas mezi zastávkami Radvanská a Hrad 2 min, čo je utópia, pretože semafor na jednosmernom úseku Mudronky medzi ulicami Staroturský chodník - Čelakovského je nastavený na tak dlhý interval, že sa to nedá za 2 min vôbec stihnúť. Myslel niekto pri zostavovaní CP aj na túto skutočnosť?