Riko #8682:
To som bol ja a Spectre. Fotili sme serble.
Kupil som si "nove" telo Zenit EM, rok vyroby 1975 (preto "nove") a potreboval som ho otestovat. Vyzera zatial funknce, aj ked sa mi dnes uz raz zasekla uzavierka, ale asi viem preco. Asi to bolo tym, ze som ju natiahol a necvakol som ihned. Cakal asi 10 minut na dalsiu prilezitost.
Ale bez nasilia som to rozhybal (uvolnil som uzavieku a previnul film o kusik spat, potom som natiahol, cvakol s krytkou, znovu natiahol a uz to slape). Teda zatial, ale ide to lahko natiahnut, nezasekava sa to pri tom ako stare telo. Vsak dnes ten film dofotim a po vyvolani sa uvidi.
Inac, paci sa mi tu diskusia okolo rozvoja elin, lebo sa tu objavuju aj ine riesenia ako som si ja predstavoval. A to je dobre, viac hlav, viac rozumu.
Aj ked si niektore riesenia neviem celkom predstavit.
To som bol ja a Spectre. Fotili sme serble.


Inac, paci sa mi tu diskusia okolo rozvoja elin, lebo sa tu objavuju aj ine riesenia ako som si ja predstavoval. A to je dobre, viac hlav, viac rozumu.

tr3mp
Trat po Pribinovej by pokracovala az po Kosicku (s tym, ze na Pribinovej by bola otocka (napr. Olejkarska - Landererova - Culenova). Trat z mostu Kosicka by viedla po Kosickej na centralne trhovisku, kde by sa dalo odbocit do Ruzinova, alebo na Mileticovu. Asi idealne by bolo spravit podjazd popod Mlynske Nivy a asi aj popod centralne trhovisko.
Dalsia trat by bola po Pristavnej a cez Slovnaft na Dolne Hony. A na lepsie priecne prepojenie aj trat Slovnaft - Prievoz - Tomasikova - Racianska.