Z: to je genialny napad, urcite by sa tesili aj ekologicki aktivisti a viacucelove vyuzite pohonneho agregatu by mohlo obmakcit aj ekonomov... a dodalo by to mestu... ako to povedat... atmosferu
som zastancom tohoto riesenia!
COLOR: ty sa smejes, ale ja si to fakt viem predstavit bez estakad, podzemnych trati a zastavok. danou za to by bolo spomalenie trate, ale v celom meste funguju urovnove krizovania s cestnou dopravou, preco by teda nemohli v petrzalke? jedina estakada, ktora by tam bola naozaj nevyhnutna, je premostenie chorvatskeho ramena.
a len tak mimochodom ad stary most: je super, ze sa po nom uz da ist, ale na bicykli sa tam asi budem bat
a nechcem vidiet tu klzacku po dazdi, natoz v zime...
som zastancom tohoto riesenia!COLOR: ty sa smejes, ale ja si to fakt viem predstavit bez estakad, podzemnych trati a zastavok. danou za to by bolo spomalenie trate, ale v celom meste funguju urovnove krizovania s cestnou dopravou, preco by teda nemohli v petrzalke? jedina estakada, ktora by tam bola naozaj nevyhnutna, je premostenie chorvatskeho ramena.
a len tak mimochodom ad stary most: je super, ze sa po nom uz da ist, ale na bicykli sa tam asi budem bat
a nechcem vidiet tu klzacku po dazdi, natoz v zime...
nova zastavba, urcite by sa nasiel blok budov, okolo ktoreho by sa mohla trat tocit. Okrem moznosti tocenia pri vylukach trat po nabrezi nema prakticky ine vyhody (z hladiska budovania elektrickoveho systemu). Zastavka je na nej len jedina a to na namesti L. Stura, ktoru by som nahradil o 50 metrov dalej zastavkou Hviezdoslavovo namestie (umiestnenou ako je sucasne stanovisko taxikov pred divadlom).
Andrej (Anndy008)
Ale mozno sa mylim