Si: Ja som uviedol, ze to co pisem, je len cast riesenia ...
Trat po Pribinovej by pokracovala az po Kosicku (s tym, ze na Pribinovej by bola otocka (napr. Olejkarska - Landererova - Culenova). Trat z mostu Kosicka by viedla po Kosickej na centralne trhovisku, kde by sa dalo odbocit do Ruzinova, alebo na Mileticovu. Asi idealne by bolo spravit podjazd popod Mlynske Nivy a asi aj popod centralne trhovisko.
Dalsia trat by bola po Pristavnej a cez Slovnaft na Dolne Hony. A na lepsie priecne prepojenie aj trat Slovnaft - Prievoz - Tomasikova - Racianska.
Trat po Pribinovej by pokracovala az po Kosicku (s tym, ze na Pribinovej by bola otocka (napr. Olejkarska - Landererova - Culenova). Trat z mostu Kosicka by viedla po Kosickej na centralne trhovisku, kde by sa dalo odbocit do Ruzinova, alebo na Mileticovu. Asi idealne by bolo spravit podjazd popod Mlynske Nivy a asi aj popod centralne trhovisko.
Dalsia trat by bola po Pristavnej a cez Slovnaft na Dolne Hony. A na lepsie priecne prepojenie aj trat Slovnaft - Prievoz - Tomasikova - Racianska.
skoda, ze to je iba sci-fi...
nova zastavba, urcite by sa nasiel blok budov, okolo ktoreho by sa mohla trat tocit. Okrem moznosti tocenia pri vylukach trat po nabrezi nema prakticky ine vyhody (z hladiska budovania elektrickoveho systemu). Zastavka je na nej len jedina a to na namesti L. Stura, ktoru by som nahradil o 50 metrov dalej zastavkou Hviezdoslavovo namestie (umiestnenou ako je sucasne stanovisko taxikov pred divadlom).
Tym mohla mat Petrzalka dve nezavisle elektrickove trate (navyse zvysene investicie na vystavbu mosta Kosicka + rekonstrukcia Stareho mosta by boli zrejme menej ako vystavba tunela pre metro).
J