tr3mp: Ked pojde elina z Hviezdoslavovho popod most, mohol by tam nastat ten problem, ze by sa muselo kopat aj pod piliermi a to ci sa da, neviem.
No a ako tak pozeram, tu trat by bolo nutne nejako zvlastne zatocit, aby zastavka vysla priamo tam, kde nie su piliere. Mne vychadza ta zastavka asi niekde tam, ako je predajna (a dispecing?) DPB.
Ozaj a tam dalej, ako je take "namestie" pre bezdomovcov, tam je co pod zemou? Nie su tam nejake WC alebo take daco? Lebo odtial trcia nejake vetraky.
No a ako tak pozeram, tu trat by bolo nutne nejako zvlastne zatocit, aby zastavka vysla priamo tam, kde nie su piliere. Mne vychadza ta zastavka asi niekde tam, ako je predajna (a dispecing?) DPB.
Ozaj a tam dalej, ako je take "namestie" pre bezdomovcov, tam je co pod zemou? Nie su tam nejake WC alebo take daco? Lebo odtial trcia nejake vetraky.
.
Ako suvisiaca stavba by bola prelozka trate po nabrezi. Z Jesenskeho ulice by pokracovala priamo po juznom okraji Hviezdoslavovho namestia (tam sa naviac elektricky velmi hodia). Tesne pred Rybnym namestim by vosla pod zem a pokracovala zhruba priamo, az by kusok za Novym mostom (za krizovatkou) vysla na povrch do koridoru v strede cesty. Zastavka Novy most by bola podzemna a umiestnena zhruba v priestore autobusovych zastavok pod Novym mostom.
.
hroch
zabudol som este na nieco? cisto teoreticky by sa dala este vybudovat alternativa popri zeleznicnej trati stary most-zst petrzalka-carrefour-panonska cesta-janikov dvor...
ja viem, ze tri vetvy nie su malo, ale ked sa na to pozrieme z realneho hladiska, iba hlavna vetva (popri chorvatskom ramene) ide cez husto osidlenu oblast. ostatne dve by petrzalku takmer obchadzali... a inac by sa podla mna povrchovo viest nedali, lebo ide o chaoticky a husto zastavane oblasti bez pouzitelnych koridorov...
alebo trepem? uvedomte ma, ak kecam blbosti...