?
Ako sa odborne volaju tie dve kovove zalezitosti trciace T-busu z "chrbta", na ktorych konci navijanie vodiacich lan od "palic"? (Pripadam si teraz trochu ako newwwzdelanec akysi
ale podotykam: moje vozy taketo veci na "chrbte" (rozumej zadne celo) nemaju 
)
odchadzajuci T-bus z Hlavnej stanice a spominam si, ze starsie typy T mali tieto "navijaky" ine - toto bol T s cislom voza tusim 6279 alebo 97, a palice mal z dvoch tretin obalene alebo natrete na zlto..podobne ako T 6287 alebo 78 
.

Ale stve ma to, ze napr. Riazanska tusim nie je na urovni el. zastavky a myslim (MYSLIM!) ze takychto zastavok je viac (tusim aj Mlada Garda)... To aby sa potom clovek vyznal...
J
#8611Andrej: tá logická koncepcia je ale stále ráta s nosným systémom. No viem, že väčšina zvás je odporcom metra no musíte sa stým zmieriť. Metro v Ba bude, ide o prestýž SR- BA hl. mesto a hlavne laici ako ja chcú metro nie elinu.A politici im to metro dajú. A nezabúdajte že bude obsluhovať 1,3 mil ľudí a to je slušné.A aj výhodné kedže 30.000ľudí z BA- okolie cestuje prostriedkami DPB ale nemyslím si že su veľký platiči cestovného.V metre ho skontroluješ jednoduchšie, hlavne na tratiech mimo Ba.A tiež neverím, že by elina zvládla Petržalsku dopravu lepšie ako metro, či niečo podobne.