Spectre:
suhlasim s tvojim clankom z 8.3.2001 o pol noci, kde si pisal tvoje nazory. mozem povedat, ze napriek tomu, co som pisal som v ankete hlasoval za nakup tych KT-4iek (po zvazeni vsetkych mne-amaterovi dostupnych informacii).
->moje nazory nechcem nikomu vnucovat, ale som rad ked si mozem s niekym, koho to tiez zaujima podebatovat...
Papyr:
diky, ze si ma upozornil na moju chybu, pomylil som si to. tiez si mysim, ze najlepsie by bolo zajst si do GERMANY a otestovat tam tie KT-4ky v "terene". a to prave tie, ktore nam ponukaju a nie tie s tou nizkopodlaznou castou - ktore su zrovna po generalke.
tymto debatu na temu KT-4 v BLAVE snad uzavreme.
ci budu, alebo nie, to uvidime...
POLUS:
tu trat treba fakt vymenit, ved ked tam idem cez prechod (a tym aj trat), tak sa tie panely doslova hojdaju. asi bude naprava az vtedy, ked tam nejaka uboha babicka zleti na zem (v dosledku toho, ze bude mat tazke tasky z Carrefuru a nestastne stupi na panel medzi kolajmi) a zrani sa, nebodaj az zabije (ne, ze by som jej to prial). TAK ASPON NECH KOMPETENTNY PODSYPU TIE PANELY NA PRECHODE STRKOM, ALEBO NEJAK INAK UKOTVIA, LEBO SA TAM NIECO MOZE FAKT STAT.
(nechcemrozdirovat poplasnu spravu, ale tak to asi bude... vzdy nastane naprava az po tom, ked sa nieco stane - aku u nas- retardery namontovali na cestu az vtedy, ked auto zrazilo pred domom susedu - zomrela...)
Aha!
dnes som isiel 212kou - 6603 z kramarov na patronku.
ten srandista do dolu kopcom tlacil min 60 az 65 kmh. zdalo sa mi, ze ten trolejbus sa uz uz rozpadne HEHE.
suhlasim s tvojim clankom z 8.3.2001 o pol noci, kde si pisal tvoje nazory. mozem povedat, ze napriek tomu, co som pisal som v ankete hlasoval za nakup tych KT-4iek (po zvazeni vsetkych mne-amaterovi dostupnych informacii).
->moje nazory nechcem nikomu vnucovat, ale som rad ked si mozem s niekym, koho to tiez zaujima podebatovat...
Papyr:
diky, ze si ma upozornil na moju chybu, pomylil som si to. tiez si mysim, ze najlepsie by bolo zajst si do GERMANY a otestovat tam tie KT-4ky v "terene". a to prave tie, ktore nam ponukaju a nie tie s tou nizkopodlaznou castou - ktore su zrovna po generalke.
tymto debatu na temu KT-4 v BLAVE snad uzavreme.
ci budu, alebo nie, to uvidime...
POLUS:
tu trat treba fakt vymenit, ved ked tam idem cez prechod (a tym aj trat), tak sa tie panely doslova hojdaju. asi bude naprava az vtedy, ked tam nejaka uboha babicka zleti na zem (v dosledku toho, ze bude mat tazke tasky z Carrefuru a nestastne stupi na panel medzi kolajmi) a zrani sa, nebodaj az zabije (ne, ze by som jej to prial). TAK ASPON NECH KOMPETENTNY PODSYPU TIE PANELY NA PRECHODE STRKOM, ALEBO NEJAK INAK UKOTVIA, LEBO SA TAM NIECO MOZE FAKT STAT.
(nechcemrozdirovat poplasnu spravu, ale tak to asi bude... vzdy nastane naprava az po tom, ked sa nieco stane - aku u nas- retardery namontovali na cestu az vtedy, ked auto zrazilo pred domom susedu - zomrela...)
Aha!
dnes som isiel 212kou - 6603 z kramarov na patronku.
ten srandista do dolu kopcom tlacil min 60 az 65 kmh. zdalo sa mi, ze ten trolejbus sa uz uz rozpadne HEHE.
Meno (nick): :)
tak dobre.
aj ked maju iba 10 rokov myslim si toto
(subjektivny nazor):
1. NEMECKA URZBA SA NEROVNA NEMECKA UDRZBA. DDR NIEJE NDR (mozno teraz, ale od zjednotenia to este stale nieje na urovni NDR) -> ako autor KLF -> die Wiedervereinigung dauert noch, genau!!! ...
2. SAM PISES, AKO TO VYZRALOV V KRASNANOCH A ESTE AJ VYZERA V JURAJOVOM DVORE TERAZ.
3. KED ICH TAK LACNO DAVAJU, URCITE BUDU VRAKY.
(mozno aj nie, kto presne vie?)
4. PREDAL BY NEJAKY DP NA SVETE ZA TAKU CENU NAOZAJ ZACHOVALE ELINY???
5. videl som foto a neveim si predstavit ten interier - 2200mm sirka a vedla seba sedadla 2 + 2 (aspon v tej "nizkopodlaznej" casti som to videl.
AK SA NAKONIEC KUPIA, TAK DOBRE. VIEM ZE JE TO NAOZAJ SKORO ZADARMO, AJ SA POTESIM, ZE TU BUDE KONECNE NIECO "NOVE". ALE MYSLIM SI ZE BY BOLO LEPSIE NIECO ROBIT S K-2ojkami, resp T-3.
a ked uz KT4, tak prosim iba tie s tou nizkopodlaznou castou, nech tu mame aspon nejaky pokrok... (d3k0 totiz ukazal klasicku...)