Turbo: Stým DPB a ich dielňami máš pravdu aj ked sa moc nevyznám, ale jedno spozná aj laik. Je tam bordel.
Slováci verzus Česi sme vyriešili aj so zahraničnými kamarátmi z tohto fóra.
Mrakodraby nie sú dôležité pre mesto a jeho rozvoj. Vo Viedni ich tiež nie je veľa.
Na ten projekt sa určite pojdem pozrieť a asi sa aj niekoho kompetentného spýtam, že komu zase preskočilo v bedni. Vyhadzujú peniaze za projekty, ktoré z 70% neprejdú. Ľudia sa ozvú tak ako na Zochovej.
Ferčika nehajte možno nevie kto je to Hatala alebo mu nešla klávesa. :-))
Slováci verzus Česi sme vyriešili aj so zahraničnými kamarátmi z tohto fóra.
Mrakodraby nie sú dôležité pre mesto a jeho rozvoj. Vo Viedni ich tiež nie je veľa.
Na ten projekt sa určite pojdem pozrieť a asi sa aj niekoho kompetentného spýtam, že komu zase preskočilo v bedni. Vyhadzujú peniaze za projekty, ktoré z 70% neprejdú. Ľudia sa ozvú tak ako na Zochovej.
Ferčika nehajte možno nevie kto je to Hatala alebo mu nešla klávesa. :-))
hroch
mimochodom, lokalpatrioti, zbehnite na magistrat, pozriet sa na projekt rozvoja lokality okolo sadu janka krala (od stareho mosta po krizovatku einsteinova-stara viedenska). vyplodila to jedna brnianska architektonicka spolocnost a je to fakt zaujimave aj z dopravneho hladiska. bratia moravaci sa s projektom popiplali do detailov a nebali sa ani radikalnych zasahov - napriklad vyburat tunel do nasypu pred novym mostom... btw, vedeli ste, ze magistrat chce v petrzalke trolejbus a do tohto projektu to muselo byt zaratane?
okrem toho je na magistrate vystaveny aj celkom velky model mosta kosicka, len ma stve, ze je tam ukazane iba riesenie na mestskej strane. ako to bude vyzerat na petrzalskej strane asi este nevedia - ale zda sa mi haluzne, ze sa nebude dat odbocit z pristavneho mosta na most kosicka a naopak...