Dnes som o5 cestoval z DNV cez Dubravku a Karlovku do Race. Nastupil som do prveho co islo s tym, ze prestupim. Po chvilke sa dorutila jednotka. Nastpuim teda do zadneho vagona a sadnem si pred druhe dvere. K veceru sa uz pekne ochladilo, tak ma napadlo ze si zakurim. Skatula na klapke chybala, o to lepsie. Packu som vytiahol a za 10 minut uz bolo vo vagoniku prijemne teplo. Na Safku som prestupoval na 11-tku, dosla T3G Aeolus. Nastupim o5 do zadneho vozna a sadnem si pred druhe dvere. Len tak zo srandy skusim, ci nahodou nekuri. Neviem aky krabust tam dvihol paku na "kurenie odpadovym teplom od zrychlovaca", ale v kazdom pade to tam fukalo dost chladny vzduch. Co je dost jasne, lebo tyristor sa nezohrieva tak ako odpornik. Ale co ma nastvalo bolo, ze tam ta paka ostala zaseknuta! Nedalo sa to vypnut. Este keby nebola v tej sprostej skatuli, tak by som to mozno zatlacil, ale nechcel som si rozthrhnut bundu. A zaujimalo by ma teraz, naco v tyristorovych T3 vobec tato paka je, ked to miesto tepleho vzduchu fuka studeny. Lepsie by bolo, keby to tam vobec nebolo, ako v starych T3CS (7701-7715). Nemal by byt az taky problem to zrusit, ked je zruseny aj zrychlovac s odpornikmi. Mozno to raz spravia.
Kami
Inak problemy nie su ani so zakonnikom prace :)))
Niekto sa tu zamyslal preco DPB kupili B741 MAN. Podla mojich informacii si to vyziadal zakaznik (nechcem vraviet ze nanutil). Standardne sa stale dodavali s motorom LIAZ.