Si: Secko je to pekne a asi aj zrealizovatelne, az na jedno. Elektricky do Petrzalky zasadne NIE ! Za 1. ako tu spominal predomnou niekto, ZIADNY most momentalne nie je projektovany na elektricky. Som stavbar a tak si dovolim do yoho trosku vidiet (i ked som nestudoval cestne stavby, ale aky-taky prehlad mat musim). Most Lafranconi - nie je KAM dat elektricky. To v tomto pripade aj staci (je tu vsak OVELA zavaznejsi dovod, ale to len keby niekto chcel zajst do detailov). Most SNP - konstrukcia mosta neznesie elektrickovu dopravu, navyse mostny obluk je pre akukolvek trat laicky povedane prudky. Okrem toho nie je ako zaviest elektrickovu trat na most SNP z laveho brehu, bez toho aby sa RAPIDNE neobmedzila cestna doprava. Stary most - uvazuje sa o vyluceni vsetkej dopravy koli katastrofalnemu technickemu stavu mosta. V podstate je ako jediny mozny na elektrickovu dopravu, ale musel by sa komplet prestavat, ak nie zburat a postavit novy. Kosicky most - podla projektov, ktore som videl vzhladom na umiestnenie
cesty na moste, NEBUDE mozne tam vlozit ani jednu kolaj, nie este dve. Navyse (zas len podla projektu co som videl, ale myslim, ze je schvaleny) nebude tam ziadna najazdova rampa, ktora by umoznovala najazd elektriciek. Tym padom je to hotove. Pristavny most - je to z technickeho hladiska "najsilnejsi" most, elektricky by tam mohli chodit miesto vlakov. Ovsem toto je absolutne vylucene, vzhladom na to, ze je to jedine zeleznicne preklenutie Dunaja v oblasti Bratislavy, ktoreho sa ZSR nevzdaju (boli by aj blbi).
No... a vzhladom na to, ze 6. most sa stavat tak skoro 100% nebude, tak elektricky do Petrzalky su vylucena vec. Ak by niekto chcel oponovat, ze sa daju poslat popod Dunaj, tak by sa musel najprv najst ten sialeny investor, co by do toho siel a navyse ten sialeny projektant, co by si vzal na seba asanaciu MNOHYCH objektov na lavej strane Dunaja, ktore by MUSELI padnut za obet vyusteniu tunela pre elektricky v meste.
Toto bol dovod cislo 1. preco nie elektricky do Petrzalky. Dovod 2. je ten, ze vzhladom na vzhlad Petrzalky, jej zivotne prostredie a jej buducnost je to (aj ked to znie tvrdo) zbytocne tam vystavat teraz elektrickovu trat. Sidlisko MA svoju zivotnost a zatial NIK nevie, co bude s Petrzalkou po tom, co sa panelaky budu musiet zburat. A to sa BUDU MUSIET. Ten cas uz nie je az tak daleko. Zivotne prostredie Petrzalky (aj jej obyvatelia) je v takom stave, ze tam su dymiace autobusy ako ryba vo vode a bola by skoda tam zavadzat HOCICO ekologickejsie. Aspon zatial.
Toz... tu su (domnievam sa ze padne) dovody, preco NIE elektricky do Petrzalky.
Inak je Tvoj plan dost smely a myslim, ze aj dobry. Patrim tiez k tym, co ZATIAL preferuju elektricky pred metrom.
-
P.S.: OT - neviete ktora spevacka spieva ten song "From Sarah With Love" ? Dik.
cesty na moste, NEBUDE mozne tam vlozit ani jednu kolaj, nie este dve. Navyse (zas len podla projektu co som videl, ale myslim, ze je schvaleny) nebude tam ziadna najazdova rampa, ktora by umoznovala najazd elektriciek. Tym padom je to hotove. Pristavny most - je to z technickeho hladiska "najsilnejsi" most, elektricky by tam mohli chodit miesto vlakov. Ovsem toto je absolutne vylucene, vzhladom na to, ze je to jedine zeleznicne preklenutie Dunaja v oblasti Bratislavy, ktoreho sa ZSR nevzdaju (boli by aj blbi).
No... a vzhladom na to, ze 6. most sa stavat tak skoro 100% nebude, tak elektricky do Petrzalky su vylucena vec. Ak by niekto chcel oponovat, ze sa daju poslat popod Dunaj, tak by sa musel najprv najst ten sialeny investor, co by do toho siel a navyse ten sialeny projektant, co by si vzal na seba asanaciu MNOHYCH objektov na lavej strane Dunaja, ktore by MUSELI padnut za obet vyusteniu tunela pre elektricky v meste.
Toto bol dovod cislo 1. preco nie elektricky do Petrzalky. Dovod 2. je ten, ze vzhladom na vzhlad Petrzalky, jej zivotne prostredie a jej buducnost je to (aj ked to znie tvrdo) zbytocne tam vystavat teraz elektrickovu trat. Sidlisko MA svoju zivotnost a zatial NIK nevie, co bude s Petrzalkou po tom, co sa panelaky budu musiet zburat. A to sa BUDU MUSIET. Ten cas uz nie je az tak daleko. Zivotne prostredie Petrzalky (aj jej obyvatelia) je v takom stave, ze tam su dymiace autobusy ako ryba vo vode a bola by skoda tam zavadzat HOCICO ekologickejsie. Aspon zatial.
Toz... tu su (domnievam sa ze padne) dovody, preco NIE elektricky do Petrzalky.
Inak je Tvoj plan dost smely a myslim, ze aj dobry. Patrim tiez k tym, co ZATIAL preferuju elektricky pred metrom.

-
P.S.: OT - neviete ktora spevacka spieva ten song "From Sarah With Love" ? Dik.
KLF