Reakcia na: Zberač mínusiek #252561:
Takže budeme mať dunivú pomalodráhu, kde sa MOŽNO bude jazdiť 40 km/h, ale iba chvíľku, keď sa vodič "zabudne", ináč to bude 35 km/h. Dôvod pre pomalú jazdu? Sťažnosti na hluk a dunenie. Hygienik to zariadi. Mesto? To trať preberie v akomkoľvek stave a bude jazdiť aj bez kolaudácie. Skúsenosť s tým už má.
Za toto by ťa cestujúci defenestrovali.
Čo nás privádza k blbému riešeniu IDS BK kde niekomu nestačilo 700 čísel zón v rozsahu 300-999 a just tam bolo treba použiť aj tú dvestovku v mene nejakého systému o ktorom nikdy žiaden cestujúci nebude chyrovať.
Spomínam to preto, lebo sa pamätám, ako vodiči častokrát ohlasovali zastávky podľa vlastnej predstavivosti - a tak bola "Beseda", "Malinovského - pri YMCA" (vyslovené ako "...pri Imke") atď.
. Este ze Bratislavu nerozdelili na 50 pasiem.
MatejBA
Co sa tyka cien je to dvojsecna zbran. Priklady, co som dal (z najvacsich miest do inych) su vyssie, to ano, preto som ich aj napisal. Zaroven by sa tym dalo dobre zakryt potrebne navysenie cien.
Ale zase mnohym ludom by aj klesla cena, kedze v ramci Velkej Zony by si platil iba €1, kde ine trasy mozu byt od €1,1 do €3 (od 2 do 6 zon, co som nasiel).
Zaroven by si mohol motivovat ludi napriklad pouzivat aplikaciu (kde by si mohol dat trebars aj 20% dole [Bratislava - Malacky: €4 vs €3,60, Bratislava - Pezinok: €3,20 vs €2,50, Bratislava - Senec: €3,20 vs €3) a kupit PCL, ktory by naopak nemusel ist hore, resp. zredukovanie zon by sa dalo nastavit tak, aby neboli v priemere drahsie.